FAVORIT PICS!



Vissa bilder är ju bara såna som liksom SMACKAR till ens alla sinnen.

Ibland lyckas man fånga ett sånt ögonblick. Jag är ABSOLUT ingen fotograf men jag tar väldigt mycket bilder. Förr hade man ju inte den möjlligheten, idag finns dock alla möjligheter i världen att bara smattra med kameran. Vissa bilder spar man, men de flesta kastar man. Förr fick man ju liksom gilla läget även om hela kamerarullen blev suddig eller om 23 bilder blev dåliga och 1 endaste bild blev bra. Man betalade och såg glad ut.

Idag kan man välja bara tipp topp bilder att framkalla.

Den här bilden är en sån SMACK bild för mig. Den triggar alla mina sinnen och får mitt hjärta att bli lika STORT som hela världen. Jag lyckades fånga ett ögonblick med 2 av mina barn. Hoppas jag lyckas fler gånger, när jag gör det så ska jag lägga ut det på bloggen.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback