WIPE OUT is my humor!!

Var det någon som tittade på WIPE OUT igår???



Vi skrattade här hemma i soffan så vi nästan kissade på oss! Sååååå vår humor det där!!

Om du INTE kollade så kolla nästa söndag! Eller så kan man göra som jag gjort idag.... jag har kollat allt jag missat under veckan på webben. Så nu behöver jag inte sitta där hålögd o kämpa mig igenom serierna kvällstid som avlöser varandra! Varför har jag inte tänkt på detta tidigare..... är jag född bakom en sten eller? Vet ju att det liksom går o göra såhär missförstå mig rätt....men jag har nog bara inte kommit mig för!

Aja, kollade klart SANNINGENS ÖGONBLICK idag oxå... somnade mitt i igår! HEEEELLLL NOOO jag skulle vara med på det där.... jag SKÄMS så jag nästan gråter när dessa människor sitter där o svarar på ditt o datt! Har du haft en sexuell relation med en man? Har du varit otrogen? Har du snackat skit om din bästa kompis? Var några få frågor som ställdes igår.... pappan till killen höll på o trilla ur soffjäveln när sonen svarade ärligt! Huuu... är det värt alla pengar i världen att inte få hålla några hemlisar?? Nu ville ju den här killen komma ut med sin bisexualitet men come on...skämmit!

Kommentarer
Postat av: mallis in real life

Wipe Out är precis min typ av humor. Fy faaaan vad jag garvade. Roliga kommentarer oxå.



Kram och tack för din kommentar.

2009-03-09 @ 19:03:44
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Pezze

nääää....

jag missade det.. :(

skulle ha tittat på den igår, men vetefan vad jag gjorde för att ha missat den..

surfade väl lite väl för mkt ute i cybervärlden :P

Ska kolla i repris, om det nu kommer :P

eller så får jag vänta tills på söndag!!!

Postat av: Alexandra

Missade det men låter som man ska se det på söndag då:-)

Sanningens Ögonblick klarar jag knappt av att kolla på. Skäms så otroligt för folk som frivilligt väljer att göra bort sig framför hela svenska folket! Inga pengar i världen skulle nånsin få mig att vara med i nåt sånt där!!!



KRAAAAAM

2009-03-10 @ 03:21:39
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Fru P

Aha så Wipe Out är bra asså?! Har sett utomhusreklamen fört o undrat lite nyfiket. Får väl kolla in skiten nästa vecka då :-)



O så till alla pinsamma program där "normala" människor ställer upp o gör bort sig för hela svenska folket.



Jag undrar - WHY??????

2009-03-10 @ 08:04:15
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Cian

Vi skrattade..Vilding skrattade så han grät...



Skitkul...



Pöss

2009-03-10 @ 08:47:56
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Mattias

Skrev ju lite om det också men hade nog trott att det skulle vara ännu bättre även om jag också skrattade som fan ibland :)

2009-03-10 @ 09:06:57
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback