Projekt "Milobebis sova hela nätterna!"

MMS


Förberedelserna och projekt "Milo sova hela natten" har så smått börjat! Nu för vi anteckningar på hur han sover och äter nu,nästa steg är att hitta ett schema som ska passa milobebisen.

Detta kanske kan tyckas helt galet o lite stalinfasoner...men jag vill och tillåter inte mig själv att bara titta på min trötta bebis längre. Han orkar bara vara glad korta stunder nu...för sen är han trött igen! Får man ingen lång sammanhängande sömn så orkar man inte utvecklas eller ens äta ordentligt...så nu ska jag o husbandet hjälpa milobebis att sova längre stunder. Helst hela långa nätterna...

Jag har läst ut hela boken och är totalt övertygad om att om man gör kuren som Anna Wahlberg förespåkar så har vi en sovande bebis på bara några dagar. Det är ingen hemsk och hjärtlös 5 minuters metod utan en väl beprövad "kur" som fungerat på hundratal om inte tusentals barn by now, Milo ska bli en av dom.

Om du, som vi, har detta bekymmer tycker jag att du ska gå in här!



Det konstiga är att jag redan känner mig trygg och lugn, jag tror att det beror på att jag äntligen hittat "något" som kan hjälpa oss alla. Jag tycker verkligen synd om min bebis som inte får sova hela nätter utan vaknar och är ledsen mitt i natten..... för ingen egentlig orsak varje gång, ibland mat men mestadels oro. Nu ska hans lilla oro bort, och mamma o pappa ska hjälpa honom att sova skönt, avslappnat, tryggt och utvilande.

Nu har äntligen Elliot lärt sig att sova i sitt rum, han somnar tryggt i sin säng varje kväll. Då tar vi tag i nästa barn.....

TRYGGHET TILL ALLA!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Håller tummar för att ni kommer lyckas!

KRAM

2009-03-25 @ 21:56:28
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback