Jävla ungjävlar......

...... GE FAN I ANDRAS GREJER FÖR HELVETE!!!

Igår kväll hade Thedde innebandyträning med pojkar -95, det är killar som är ett år äldre än han.....anledning att han får träna med dom är att han är duktig! JÄTTEKUL! Och jag är givetvis jättestolt!

Igår hade först vi träning och sedan hade pojkar -95 sin träning, alltså efter oss!

När klockan var halv 8 så ringde deras tränare och berättade att hans G-star jeans hade försvunnit. Dock så hade de tillslut hittat dom i duschen..... tömda på grejer. Inklusive hans mobil........ för FUCKING ANDRA GÅNGEN!!! Senast var i skolan för 9 månader sen...... :(

Jag tror inte att någon i pojkar -95 tagit den.... inte heller våra grabbar som känner till Theddes grejer. Däremot så hänger det löst jävla folk i våra lokaler ibland. Jävla pack måste det vara eftersom dom tar någons grejer.... jag har verkligen NOLL förståelse för sånt!!!

Jag säger bara det, kommer mina ungar hem med en mobil jag inte känner igen nångång så ska jag personligen se till att mobilen lämnas till ägaren och sedan ser jag personligen till att vi tillsammans åker och ber hela familjen om ursäkt! Undrar inte andra föräldrar när deras barn dyker upp med en mobil de aldrig tidigare sett?? Allvarligt???

Det här gör mig så in i helvete förbannad.....
skulle jag få tag i ungjävlen som snott den så lovar jag att jag skulle skälla ut han så håret låg bakåt som ett streck.... han skulle bli så jävla rädd så han pissa i brallan..... o sen skulle han gå hem till sina mamma o gråta alldeles snorig i fejjan!

SHIT alltså.....

Kommentarer
Postat av: Fru P

Jävla slumungar! Sånt där blir man så jävla lack på asså. Fattar inte!! Att iskallt bara sno grejjer så där?? Av kids dessutom!



Vad är det för fel på dom? Vad i uppfostran har inte gått fram? Finns det någon uppfostran över huvud taget? Nä troligtvis inte.

2009-03-05 @ 08:38:55
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: ulrica

Jävla idioter!!!

Tyvärr är det så.. jag antar att dom var i idrottshuset?? Tompa får ALDRIG ALDRIG nånsin lämna så mycket som en strumpa i omklädningsrummet... jag har bankat in att han packar ner ALLT i väskan och tar med sig in i hallen när han tränar. Nåt annat går ju fan inte.



2009-03-05 @ 08:44:40
URL: http://ulrica.org
Postat av: Agnieszka

Vilka puckon... tragiskt när dem inte har en bättre uppfostran än så.

2009-03-05 @ 09:04:33
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Cian

Som sagt..hur resonerar föräldrar när ungarna kommer hem med främmadne grejer?





Jävla pack!

2009-03-05 @ 09:05:45
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Näe fy faaan!

Finner inte ord...men så jävla arg man blir alltså.

Så jävla tragiskt om det dessutom är en unge som snott den, bara att komma på tanken liksom och om sagt. Hur reagera föräldrarna till dom här ungarna? I vissa fall uppmärksammas det säkerligen inte ens att barnet helt plötsligt har ny mobil och andra värdesaker me sig hem, Det är fanimig ännu mer tragiskt, att inte ha koll på sina egna barn och deras grejer! Fy fan!!!



Hoppas det kommer fram vem det är som så iskallt snott mobilen från stackars Thedde. Tyvärr gör det väl inte det men fatta va skönt det vore att få läxa upp den jäveln!!!

2009-03-05 @ 10:17:38
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Pezze

äsch..vad vad taskiga dom e!!! :( :(

Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback