Här har vi han som bestämmer. Tack

MMS

Här har vi han som bestämmer. Tack för sympatier vill jag börja med. Jag visste att vi inte var totalt puckade... Det är ni bloggisar som rätar ut mina frågetecken. Dock så undrar jag hur Du Ulrica pallade med 2 kolikbarn,i varsina 9 månader och ta ALLA nattvak förutom på helgerna? Hur stod du upp? Hur orkade du med nånting? Hur kom de sig att du inte bröt ihop? Jag känner att det är så mycket annat man ska räcka till för! De andra barnen o deras intressen,hemmet,resten av ens familj,att orka leva o skratta nångång då o då,ta en långpromenad med vagnen,att orka handla o laga mat,att orka ta hand om sig själv? Låter väldigt jobbigt det du har varit med om! Vissa kvinnor verkar palla med hur mycket som helst...jag är nog inte sån.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Goseplutten!!!

2009-03-27 @ 13:55:11
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: ulrica

Tack vännen för omtanken :).

Jag stod upp pga att Micke skötte ALLT annat runtom, fixade mat, städning och när han var hemma på kvällarna sov jag i soffan och sen byttes vi av när han gick och lade sig.



Sen hade vi kabel-TV så jag tror aldrig jag sett fler p-rullar, våldsfilmer och gamla sjuttiotalsserier så mycket som då :)))



Och jag lovar.. jag är INTE gjord för att vara uppe på nätterna... jag var så slut så jag minns knappt hur jag klarade av att leva på dagarna. Jag tog varje liten liten kvart när barnen sov så sov jag också.. och många gånger låg jag på golvet på tjocka täcken och när hon somnat så höll jag i henne lite grann så kunde jag slappna av och slumra lite..



Man blir helt galen av trötthet men någonstans så övergår skiten i nån andra andning och så bara gör man det man ska utan att fatta vad som hände :)



OM ni vågar och vill så tar vi mer än gärna Milo någon vardagkväll eller helgdag så ni får sova båda två ordentligt. Han får mer än gärna följa med oss ut på långpromenader i vagnen!! Det är bara att hojta till.



Varmaste kramar

2009-03-27 @ 15:07:27
URL: http://ulrica.org
Postat av: ulrica

Jag ska nog tillägga att jag inte umgicks med speciellt många människor under den här tiden, det var mest mamsen och papsen som fick besök för där kunde man få sova en stund :).



Nina, lova att ta hand om dig och jag är säker på att Tony biter ifrån till idiotiska kommentarer!! Vi vill inte höra talas om att du är så här trött och utsliten, det gör mig innerligt orolig för dig!

2009-03-27 @ 15:17:02
URL: http://ulrica.org
Postat av: Claudia

Ååååh va söt!! :D

2009-03-27 @ 22:41:04
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Lillis

Ja, tänk att en sån lite man kan göra såna stordåd i en familj :-) Men tänk också att vad fort tiden går, snart är han lika stor som dina andra killar och är ute och flänger och jagar tjejer. Dock inte min dotter då, eftersom att hon verkar ju din äldsta ha nån form av "connection" med som jag inte får veta. Inte mer än att Ida väldigt gärna vill att ni ska komma hem till oss... hi hi undrar varför???

2009-03-27 @ 22:55:17
URL: http://lillan73.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback