Grrr..sååå j***a irriterad!!

God"fucking"morgon, kan knappt tro att det är sant att solen lyser emot oss. Idag fick man en promenad i solen, det var inte igår kan jag säga. Det som är lite trist är att MR PMS har landat hos mig igen, så jag uppskattar inte solen som jag skulle ha gjort om inte den fan landat hos mig.

Jag väljer att kalla den MR eftersom det ju måste vara en man som kommit på PMS!

Jag vaknade i morse o kände direkt att jag tyckte livet var lite skit, typ som att jag ville skälla ut husbandet direkt när jag slog upp ögonen. Inte blev saken bättre utav att vi igår var och köpte allt till vår nya datahörna. Husbandet skötte betalningen medan jag bytte blöja på Milobebisen. Tror du inte på fan att husbandet glömmer själva hyllan på IKEA, den finns på kvittot men den är fan inte hemma hos oss!

Allt vad gäller "datahörnabygge" kom av sig totalt. Jag kände mig skitirriterad för det direkt i morse. Nu måste jag packa i ungarna i bilen o åka o hämta hyllfan på IKEA först innan jag överhuvudtaget kan gå vidare. GRRRRRR....Huset ser ut som ett sprängt skithus just nu och jag vill bara få klart datahörnshelvetet innan jag spunkar ur totalt!

FAAAANS JÄVLA SKITHELVETE!!!

SÅ känner jag nu. Superirriterad! Fan, det är inte nog med att man sköter nästan allt annat här hemma, man ska fan städa upp efter glömska karlar oxå! O nu jävlar om ungarna opponerar sig ett jäkla dyft idag så kommer jag flytta till Haparanda i eftermiddag!!

På återseende och en förhoppning om ett lite bättre humör!


Kommentarer
Postat av: ulrica

Ojoj....Tony, du får bo hos oss ett par dar om du vill :o))



Själv vaknade jag med världens illamående och yrsel... kan man va gravid trots att man gjort allt för att INTE bli det?? Jag mår PRECIS så som jag gjort med båda kidsen :(

2009-06-16 @ 10:08:12
URL: http://ulrica.org
Postat av: Nina

Iiiiih,hoppas du är gravid!

2009-06-16 @ 11:22:06
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cian

Nina..



Vet du om att jag älskar dej?



Du är så jävla härlig och jag skrattar oftast bara rak ut när jag läser här!



Du kan få fly till Kallhäll om du vill ;)



Pöss

2009-06-16 @ 15:03:13
Postat av: Nina

Cian: Jag älskar dig oxå!!! Hahaha.... ja det kanske är närmare att flytta till kallhäll än Haparanda! :)



PUSS

2009-06-16 @ 15:29:32
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Håller me Cian, fy fan va rolig du är!

Så härlig och skriver precis som du känner, inga krusiduller här inte och det älskar jag! Man ska va sig själv och stå för vad man tycker, tänker och känner och det gör du på ditt egna alldeles underbara sätt!:-)



Puss på dig stumpan

2009-06-17 @ 01:57:03
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback