TACK "NENNE"!!!

Alltså allvarligt!!!

Hur rara kan människor vara egentligen??

Här sitter jag nu med tårar i ögonen och har svårt att förstå att det finns så behjärtansvärda människor. Och faktiskt människor som jag aldrig träffat, bara "pratat" med genom min blogg.



Ja, det fick vi. Av Alexandra, även kallad "Nenne"!

Hon skickade det här alldeles underbara Nallebudet till Milo, som present på hans dopdag! Det är en liten söt nalle där i med söta ängelvingar. Han är en skyddsnalle som får sprida glädje och leverera hälsningar. Det står såhär i det lilla lilla kortet.

TILL MILO på din dopdag! 2009-06-06 Må lycka och välgång följa dig genom livet! Kramar från Blogg Alexandra "Nenne"


Men allvarligt, rara rara Alexandra! Vilken fin present, jag blev så himla glad och ska genast skriva i hans lilla dopbok jag håller på att tillverka. Så kan han gå in på din blogg när du och jag är gamla kärringar och tacka dig för din otroligt fina gest! TACK ALEXANDRA, en jättestor och varm kram till dig...herregud vad du är go!!

Kommentarer
Postat av: Carma ♥

Vilken underbart fin gest!

Ha en bra dag!

Kram

2009-06-08 @ 15:03:41
URL: http://carma80.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Sånna människor gör verkligen ens dag toppen!

Kramar

2009-06-08 @ 17:27:33
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Fru P

Ja herregud så fint!!! Hon Nenne verkar vara en underbar kvinna. Hon skriver alltid så himla fint i min blogg och verkar vara en himla fin tjej... hon måste vi ta med på nästa träff!!!!!!



Jag har missat att han döpts. FILÅT. Har som sagt inte varit här på länge. Skäms.

2009-06-08 @ 20:06:30
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag blir alldeles rörd, va fint du skriver och så snälla saker om mig! Tack,gumman!;-)



Du ger så mycket genom din blogg så det är jag som ska tacka dig för att du låter mig ta del av ditt härliga liv med din familj samt Milos utveckling. Som jag skrev tidigare så har man ju liksom hängt med sen graviditeten och han är ju allas vår bloggbebbe!;-)



Hoppas ni mår bra!

Puss och Kram Alexandra

2009-06-09 @ 08:50:07
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Nina

Carma/Agnieszka/FruP: Visst var det fint gjort! :) Härliga människa!



Alex: TACK TACK, blir så himla glad att jag ger så mycket genom min blogg. Det är liksom sånt som gör att man vill fortsätta blogga! Ja, det var många som följde mig på vägen där.... och jag är så glad att jag har bloggen som ett forum för tankar, humör, mina ungars framfart och livet i största allmänhet. Och sen att jag kan glädja andra med den är ju helt fantastiskt!



Tack än en gång gumman! Du är guld!

2009-06-09 @ 09:10:53
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback