Snart dax för dop och jag har liiiite att göra!

Godmorgon!

Åh herregud, jag har så mycket o göra. Dopdag på lördag, baka, sy dopklänning, fixa käk, fixa kläder till Milobebis är lite utav det jag ska göra innan lördag. OK, en del alltså....

* Dopklänning
Nästan klar, jag har tagit en gardin och sytt om den till dopklänning. Hade så svårt att hitta ett så tunt tyg som jag letade efter så började jag rota bland mina gardiner. Och där hittade jag tyget! HELT PERFEKT. Visar bild när den är helt klar.

* Baka
Vad tror ni om vanlig gammal hederlig äppelkaka, kanelbullar och lite kakor att bjuda på till dopet? Ska oxå baka själva underdelen till tårtan. JAG ÄLSKAR O BAKA, o det är väl en jäkla tur.

* Mat
Det blir grillat (kött & kyckling) med potatisgratäng, grönsallad och lite såser.Vad tror ni om det?

* Milokläder
Jag vill trycka en liten t-shirt som det står "Jag heter Milo Kristian Lee" på. Undra om det finns nåt stället som gör såna snabbt utan att det kostar skjortan och halva armen. Tänkte det kunde va kul att ha efter dopet. Var inte det en fiffig idé? :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Allt låter jättebra! Det blir nog ett jättefint dop!

Kram och stressa inte ihjäl dig.

2009-06-03 @ 07:44:55
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: ulrica

Det kommer bli kanonfint ska du se!!

Ang. tröjan så kolla med Jans Reklam och EGRA. Jag tror inte det kostar många kronor att trycka en sån tröja alls.



Ses på torsdag!

KRAM

2009-06-03 @ 07:47:04
URL: http://ulrica.org
Postat av: Åsa Thiger

Säg till om jag kan hjälpa dig med nåt gumman! Hjälper gärna till, det vet du!!

Kramar!

2009-06-03 @ 07:49:21
URL: http://thigger.blogg.se/
Postat av: Nina

Elin: Tack, ja jag hoppas det... :) Det blir nog bra. Känns som dopklänningen var värst, å den börjar bli klar! PUST!!



Ulrica: Ska kolla med Jans Reklam, känner ju dom lite oxå så då kanske dom kan skynda sig lite ;) Ja, ses på torsdag. Kram



Åsa: Gulle dig hjärtat!! J, just nu känns det under kontroll men jag lovar att jag larmar om det känns för mycket! KRAM

2009-06-03 @ 08:23:30
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Va du är duktig som fixar och donar! Spännande att få se hur doplänningen ser ut!:-)

Låter som det kommer bli ett jättemysigt dop, helt perfekt.

Men du, ta det lugnt!;-)



Puss o Kram

2009-06-03 @ 08:28:36
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Men du som skriver så fint kan väl köpa en textilpenna och greja en egen t-shirt!

Kan väl inte kosta många kronor?

2009-06-03 @ 16:35:34
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback