Sköna söndag med raggar-rands noppande!








Söndag och lite tråkigt sådär, grabbarna åker till sin pappa imorgon och det kommer återigen att kännas sådär hemskt och tomt ett tag. Nu är det ändå sommarlov så jag kanske lyckas sno hem dom lite då och då under veckan.
Inatt sover Elliot hos sin farmor och farfar i stugan på Bryggholmen där vi firade midsommar. Jag och Milo åker nog ut imorgon och hälsar på lite och kanske får man sola en skvätt om man har tur?!

Idag har jag faktiskt legat i solen en stund när den var framme. AAAAHHHH.... ljuuuvligt på den här blekfeta kroppen. Noppade raggar-randen medan jag solade. Om nån undrar vad det är för nåt så är det dom här små stråna strax under naveln. HATAR SKITEN!! UÄK..... jag spyyyr fan på sån där onödig behåring!!! BORT BORT med det.... Det värsta som finns är när man märker att man glömt noppa dom där stråna när man redan ligger på stranden. Då rycker jag och sliter för glatta livet med bara fingrarna och det blir ju skiiiitbra! Nee. Som tur är är det inget buskage utan några enstaka strån men ACK så irriterande!

Hörrni, jag har ju lyckats låna hem ett photoshop program av min svägerska. Jihoooo, det är skitkul men lite kruxigt innan man lär sig förstå sig på det. Nu har jag i alla fall lyckats sitta en liten liten stund med det och så gjorde jag ett litet test sådär!


Nehepp, nu ska jag baka jordgubbspaj och sen åker vi ner till Kattis o Bejne på fika!

Puss på er och ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt att få lapa lite sol. :o) Det skulle mitt bleka tryne må bra av också! ^^



Hoppas ni får en fin kväll!

2009-06-21 @ 18:25:55
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack så mycket! =)



gör du tavlorna själv?



Kramar



2009-06-21 @ 19:05:03
URL: http://helenaalarsson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vilken fin bild! En riktig sötnos.

2009-06-21 @ 22:00:50
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: ulrica

Ja, jisses... jag skulle aldrig överleva utan mitt älskade Photoshop :)).



Kramar

2009-06-21 @ 23:19:14
URL: http://ulrica.org
Postat av: jessica

Hej

Vilken fina blogg du har. Och vilka fina tavlor. Är det ok att jag kickar in då och då för att se hur du har det och kanske köpa någon tavla.

Hoppas att midsommar helgen varit bra.



kram jessica

2009-06-22 @ 07:35:15
URL: http://ica1977.bloggagratis.se
Postat av: Nina

Amanda: Samma här! :)



Helena: Jajemen, det är jag själv som gör tavlorna! :)



Jeanette: Hihi, såå söööt tycker jag oxå!



Ulrica: Hur kuuuul är det inte då?? Synd att jag aldrig har tid att verkligen sitta i lugn och ro, en annan måste ju prioritera andra saker först.



Jessica: SJÄLVKLART!! Kika hur mycket DU VILL! Och tavlor får du köpa hur många som helst!!



KRAMAR TILL ER ALLA!!



2009-06-22 @ 07:56:56
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, roligt är det :). Dock använder jag ju det mest för dom där "tråkiga" sakerna som fotojobb som ska levereras.. och när man redigerat ett par hundra bröllopsbilder, då älskar jag inte photoshop lika mycket just den gången S.

2009-06-22 @ 08:55:18
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback