Nytvättad tvätt som torkat ute!



I helgen köpte vi en cykelsadel till vår Milobebis. Nu har vi då varit ute och cyklat ett par gånger i helgen. Han sitter tyst som en mus i bak och bara tittar. Det ser ut som han stortrivs!! Jag tycker fortfarande att det är lite otäckt att cykla ensam med honom eftersom jag inte har nån koll bakåt. Rätt vad det är så sitter liksom hjälmen i ansiktet på honom eller nåt. Så nån dag till kanske vi cyklar i samlad trupp! 

Sen har jag ju som sagt fixat lite i trädgården. 



Märks att jag gillar en speciell sort va....

Aja, nu ska jag hänga ut lite tvätt, finns det nåt som luktar så jäkla gott??? Tror inte det...tänk er att lägga sig i ett svalt rum med nytvättade lakan som torkat ute? SÅÅ NAJS!! Tills man typ hittar en spindel mellan skinkorna som hängt med in efter ute-torken! IIIIHHHH!!! 

Kommentarer
Postat av: emma larsson

Hihi lite härmapa på namnet där nere va ;)! puss

2009-06-22 @ 14:50:33
URL: http://emmalarssoon.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahaha...men shit Emma, hahaha. Tänkte inte ens på det! :) Ändrar direkt, sånt där är ju skitadrygt! :/

2009-06-22 @ 16:47:24
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: emma larsson

Nej men gud nej! Det hade du inte alls det behövt göra :)! var ju bara lite roligt tyckte jag :)

2009-06-22 @ 17:21:34
URL: http://emmalarssoon.blogg.se/
Postat av: Nina

ÄSCH, jag hade helt glömt att du hade såna fjärilsgrejer men nu fick det bli en liten blomma! det e oxå fint! ;)

2009-06-22 @ 19:23:06
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: pezze

hmm.. hade jag inte för mig att det finns cykelstolar som man sätter fram på styret ,eller drömde jag bara om det?!?!?! kliar mig på hakan



men visst e det lite läskigt o inte kunna se bakåt om han/hon har det bra eller inte...

Men det ska bli spännande o se/höra längre fram om hur det kommer o gå/fungera för honom o sitta där!!! :D

Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback