Lite om idag....

Nu verkar det funka detta så då är det väl bäst att passa på!

Gjort:

* Städat
* Handlat blommor till trädgården
* Fixat blommor i trädgården
* Klippt 2 stora buskar utanför vår grind

Yes, värsta gröna finger bruttan, snart ringer väl Ernst Kirschsteigerbreigerleiger och erbjuder mig jobb! Börjar nästan bli lite smått förvånad över mig själv som jag håller på just nu!

Trist:

* Att Elliot tappat sin mobil han fick i julklapp förra året! Den ligger i nåt högt jäkla gräs ute på vischan långt åt helvete! GONE WITH THE WIND är den i alla fall. Det har letats febrilt men ingen mobil! SNAAAAAARK!!!!
* Att Thedde och kompis med familj fick punka när de skulle till grönan idag.
* Att jag blivit gammal som gatan och inte pallar och påta i trädgård utan o ha sååå jäkla GAMONT i ryggen just nu!

Kul:

* Att Thedde ringde och sa att han vunnit en sån där snuskigt stor chokladmojäng på Grönan!
* Att Thedde vågade åka INSANE idag och älskade det!!!
* Att ha städat hemma och det sprängda skithuset ordnat upp sig för en stund igen!
* Att ha fina blommor utanför dörren fast det gör ont i ryggen nu!

Nehepp, nu kommer snart mamma o pappa. Dom åker till Suomi imorn och tar en avstickare förbi Ryssland!! innan de kandar hos finnmormor i finska lappskogarna. Dom ska vara borta i 3 hela veckor och tycker förstås att det ska bli kämpigt att vara ifrån ungarna. Värst är det nog med Milobebisen nu som växer så det knakar oxå!

Hörs snart igen! Tänkte dra igång den sista sminktävlingen imorn! Nu ska rubbet bort!!!

Bjuder på en liten bild på Milobebis på sin råsuperduperhäftiga bil med eldflames på!!!



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback