Fint från ONLY



Jag hade klänning på mig hela helgen. Kan inte nog förklara hur skönt det är med klänning. Jag är så glad att det är ett sånt mode nu oxå! Magen kan puta fritt under en klänning, dessutom så känner jag mig alltid lite mer kvinnlig med en klänning på mig.

Det som är bra är att man kan styra stilen lite beroende på vad man har för accessoarer till. Har man en lite rockigare stil så kör man rockigare accessoarer till.... då behöver man inte vara rädd för att bli för gullig (om man nu inte vill vara det). Kolla här så mycket fint jag hittade på ONLY. Billigt oxå, en klänning för under 300 lappen är billigt, i alla fall om man jämför med många andra klädkedjor. Dom 2 första klänningarna är det lite Odd Molly stuk på tycker jag, och hur fina kläder har inte Odd Molly??? Nu måste jag nog kila in där o kika lite oxå....

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback