En present från HUSBANDET!




Jag måste ändå ha vart en bra fru hörrni, PMS from hell till trots!! Jag har fått en ny dator! En sån där miniliten sak, en Eee PC. Jag ÄLSKAR den!! Och jag älskar HUSBANDET!! Jag fick den i försenad morsdag present!

"Nu har du en liten som du kan med dig överallt" sa han igår när han kom hem med presenten!

"Jaaa, tänk vad skönt!! Å med en sjukt söt rosa väska oxå!" sa jag.

"Ja, å då kan du blogga var som helst oxå!" fortsatte husbandet.

Tänk va? Han tänker på mig och mitt bloggande liksom!

Husbandet:
PUSS på dig mitt hjärta!! Älskar dig!!! Tack för att du älskar mig och ger mig såna här underbara presenter, det finns ingen SOM DU!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men va gulligt av han! SÅ då blir det ännu mer inlägg nu då???? ;-)

2009-06-23 @ 16:41:56
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahaha, nej för tusan. Det tror jag inte jag hinner, hahaha! ;)

2009-06-23 @ 22:01:47
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback