Designerkläder för de små!



Jag tycker det kan vara svårt att hitta på nåt att köpa i present ibland, helst till ungar som är liiiite äldre. Det här är ju helt perfekt!!! Märkeskläder, allt från Ralph Lauren till Tiny tribes och Oobi. Lite dyrare kanske men man brukar ju kanske kruta på lite när det gäller presenter till andra. Och tänk vad rooooligt att få! Det är ju sånt här som man kanske inte köper till sina egna just för att det är så dyrt, man är lite dålig på att unna sig.

Härifrån ska jag beställa nästa gång jag ska köpa present till nån lite mindre person, dom har kläder upp till 12 år tror jag det var!! Du hittar dom här!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback