Bilder från Leksands Sommarland!

Vi är hemma, aaaah så skönt. MEN...

...jag har tandvärken från helvetet!!!

Det är den där tanden jag lagade för nån månad sen som börjat bråka igen. Hon sa ju att hon inte kunde garantera att det INTE blev rotfyllning på den, skulle jag få ont skulle jag få återkomma. SNAAAAAAAARK så jäkla less jag blir, ska jag behöva ta mig dit nu igen liksom? Ladda psyket till 110 och sen göra det där hemska IGEN! Eller, nu blir det ju ännu värre dåra eftersom vi snackar rotfyllning. Jävla FITT TAND! Har gått på Alvedon nu och dom hjälper faktiskt, skönt det. Jag ska hålla ut ett tag till för att se vilket håll det går åt, det beror nog i och för sig på hur hårt husbandet ligger på mig om att jag ska ringa? :)

Milobebis håller på att få BÅDA SINA FRAMTÄNDER nu oxå. Ska alla komma samtidigt? Nedre framtänderna kom ju först, sen var det hörntänderna uppe. Nu är framtänderna uppe på gång. Milobebis får oxå alvedon. Det ser ut att göra ont. Han vill inte äta direkt, han vill bara ha välling. Det får han.

Det är mycket tänder här i familjen nu!

Hörrni, jag bjuckar på bilder från resan.

Här har vi precis landat på Leksands Sommarland:











Thedde och husbandet ska ofta tävla med varandraa. Eller snarare är det nog så att Thedde vill tävla med husbandet och så blir han sur när han förlorar. Men inte idag, idag gick det hur bra som helst att förlora, han börjar bli stor min etta bebis. Den här slidebanan gick fort som faaaaaaan...





Vi träffade på bekanta på Leksands sommarland. Dom hade en grabb i Theddes ålder så dom såg vi sedan inte röken av. Här haffade vi dom i alla fall när de skulle åka gocart. Johannes som deras grabb heter har brutit båtbenet och hade gips upp på halva armen. MEN, det var inga problem alls.....

...han badade t.o.m. Dom hade fått tag på såna "stoppa i ärslet på en ko" handskar ni vet. Långa i plast som dom tejpa runt. Gick kanon även i vattenlandet!




Ja, alltså...jag har i typ 4-5 såna här små mjölkisar när jag dricker kaffe. O så en sockerbit, jag tycker det är jättegott men har hört från många att det inte längre kallas kaffe då! Men svart kaffe smakar ju SKIT, det går ju inte och dricka. Så jag tänker fortsätta dricka mitt kaffe som en fjortis! SÅDESÅ!





Husbandet åkte fritt fall. Det blev vattenlavemang och pungkross, allt var precis som det brukar vara i fritt fall! Han var den absolut sista som fick åka fritt fall denna dag, sen stängde dom! Därav den öde bilden....




Behöver jag säga nånting......? :)

Det blev en del laj i lekparken, sen spelade vi oxå lite beachvolleyboll när Milobebis hade somnat. Vi fick spö av Tony och Elliot. Tyckte ändå att Thedde och jag hade kontakt men det sket sig på slutet.






Det var den semstern. Nu ser vi fram emot när husbandet går på sina riktiga semester i början av augusti! Det ska bli så skönt att han honom hemma med oss. Älskar att ha honom hemma....

Idag åker barnen till sin pappa, *SNYFT*. USCH, nu känns det lite jobbigt igen när vi fått umgås så nära och haft det så roligt i några dagar! Men men, en vecka går fort. Snart är dom här igen, sen jobbar deras pappa så dom kanske hänger här hemma hos mamma ändå en del.

Nu ska jag börja packa upp våra grejer, snark vad kul! Sen har jag en del tradera tavlor som ska skickas, hörs sen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Vad kan man göra en sommar i Sverige?

Finns det något som man borde se eller uppleva?

Det är precis det jag vill veta!



Genom att tipsa mig så kanske du kan locka nya läsare till just din blogg, härligt va?



Läs mer här : http://viljasvarld.blogg.se/2009/july/ge-mig-just-ditt-sommar-sverige.html



Ha en härlig sommardag!

2009-07-20 @ 13:33:52
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh, jag hoppas att det blir fint väder till helgen så jag och sambon också kan åka till Leksand och bada lite :)



Ni ser ut att ha haft det jättemysigt :)



/Emelie

2009-07-20 @ 13:50:17
URL: http://itsmysacrifice.blogspot.com
Postat av: pezze

åhh.. ni har verkligen haft schyssta dagar...

o milo e som vanligt mkkktttt sööötttt ;D

hur reagerade han då han kom i detta vattnet första ggr.. grät han eller var han så fasicnerad(hur det nu fan stavas) av all dessa vatten!?!?!? :D



o mkt bra ide dom hade o plasta in sån plasthandske runt om hans gips.. mkt mkt bra jue :)



Postat av: Carin

Härliga bilder och snygga layouts, gör du dem i photoshop? Vill också göra så jööö

2009-07-22 @ 14:12:15
URL: http://tatan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback