Grönanbesöket!

Javisst, då har vi varit på grönan då. Det blev en bra dag men kanonväder...tyvärr kanske man ska säga då det blir KNÖK där då! Det gick knappt att komma fram, o thank god att vi inte tog med oss Milobebis. Han hade lätt flippat i värmen och av att sitta i sin vagn alla dessa timmar vi blev där.

Nånting stort hände, nånting väldigt betydande för Elliot. Han VÅGADE ÅKA UPPSKJUTET. Som tur är har jag filmbevis på det, jag tror att detta bara var en dröm för Elliot men han tuffa till sig och kastade sig upp i den. Thedde, som är från en annan planet räds inte för NÅNTING ALLS. Han åker ALLT.... så många gånger han orkar. Han tycker att alla karuseller är kul. Men vadå kul? Var det typ inte HJÄÄÄLP JAG DÖÖÖÖÖR känsla eller RÅSUUUG i magen? Nepp...kul tycker han. Men inget har någonsin varit WOOOOOOW!! Bara kul... han är som sin farsa han! Tål ALLT!

Men kolla in här, jag filmade hela Elliot och husbandets uppskjut! Bara som minne och ett kom ihåg att han var så MODIG som gjorde det! Dom sitter här:




Och såhär var det när dom åkte..... ni ser nog inte så bra men det är ett filmbevis :)







Sen är ju jag så JÄKLA RÄDD för allt här i livet, tyvärr. Detta medför att man fan inte vågar göra nånting, som att åka karusell. När jag var yngre så kunde jag åka llt, jag var aldrig rädd för nånting. Sen blev man morsa och så jäkla feg! SNARK....

Å när man är tråkig så får man sitta bredvid såna här när de andra köar och åker karusell!



Men vet ni.... jag åkte faktiskt en karusell! KVASTEN!!!! Hahaha, jag var livrädd hela vägen men guuuud så roligt det var! Och jag är mäkta stolt över mig själv ska ni veta, vi köa i en hel timme och jag höll på att ångra mig! Men NEPP...jag gjordet! TJIHOOO.....

Tanden höll sig lugn, med värktabletter SKönt det, sen bokade jag om tiden till tandis, nu få rjag hon jag gillar och som behandlade mig som jag var 5 år. BRA!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men vilken kanondag ni haft!:-)

Är kul på nöjesfält även om man inte åker karuseller, man kan ju alltid hänga vid lottstånden och göra av med mijontals kronor och sen finns det så mycke gott man kan smaska på ju!

Men, vågade du åka kvasten? Den är ju läslig ju, tycker tom jag som annars gillar karuseller!

Modig flicka du är;-)



Puss o Kram

På lördag o söndag ska jag kolla Thedde o Elias fotbollsmatcher,tänkte köra nån hejjarramsa hjulandes över planen me pompoms o hela kitet! Det är väluppskattat bland ett gäng trettonårningar!:-) haha

2009-07-30 @ 15:02:06
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Nina

Hahahaa!! Jahaaa, så ni åker ner alltså. TREVLIGT. Vi hade så mycket grejs för oss här hemma, husbandet på svensexa och så ska vi hjälpa pappa och rensa ur hela hans företag på grejer. Sen är det den årliga sommarfesten och så en liten Elliot här hemma som inte ville vara själv så lotten föll på THeddes pappa magnus, han får lyxa med hotellhelg och fotboll för hela slanten!



Hejja på pojken från sin mamma oxå, hjula ett extravarv för mig! :)



KRAM KRAM

2009-07-30 @ 15:24:32
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Karolina

fin blogg! :)

2009-08-04 @ 17:48:41
URL: http://kserri.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback