I found her.... min pinuppa!



Ja...jag tror att jag hittat henne! Min pinuppa som jag vill tatuera in. Helst av allt skulle jag vilja ha henne stående istället på alla fyra. Men, vem kan ändra om det förutom Chris Garver i Miami Inc?

Jag klurar på om jag ska önska mig det i 37 årspresent?

Sen är frågan VAR på kroppen jag ska ha henne? Jag har några ställen.....

* Sidan, under armhålan så att säga. Hela sidan ner.
* Vänster underarm.
* Vänster sida på ryggen.

Det lutar åt sidan, men det gör så jäääävla ont där sägs det!! PIUUUH! Å den ska bli ganska så stor så då undrar jag om jag pallar det!? ÄÄSCH, man får fan bita ihop, grina en skvätt å sen är det bara o fortsätta.

Min pinuppa symboliserar en hel del.

1) Svarthårig.... som jag!
2) Kvinnlighet... som att föda 3 barn, orka fostra dom och ändå försöka hålla sig fräsch, pigg pch snygg.
3) Självförtroende.... en pinuppa har en stor portion självförtroende, jag har fått bättre och bättre självförtroende med åren.
4) Självkänsla.... en pinuppa ser ut att ha ordentligt med självkänsla, jag hade dålig självkänsla till för några år sedan. Nu är det bättre men självkänsla kan man inte få för mycket av!
5) Allt vackert.....pinuppor är vackra!

Ja, ungefär så. Den ska symbolisera mycket alltså! Nu är det bara att få ihop lite cash och sen hitta en förjäkla duktig tatuera som kan göra riktigt snygga porträtt!

Kommentarer
Postat av: mallis in real life

Jag röstar på underarmen.



Snyggt kommer det att bli.



Hej hopp och kram på dig. =)

2009-07-04 @ 08:50:31
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Fru P

Så jävla snyggt!!!!!!!!!!!

2009-07-04 @ 23:16:29
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: tattoo fan

Hej, vad många fina taueringar, sj skulle jag aldrig våga göra en på mig sj!

men du e nog väldigt duktig då! :D

bra att due nöjd med allting och så. Inte roligt med ärren man får efter, (hade) en lång drake på mitt smalben, men (tatuerings mannen) hade gjorde ett fel så jag blev missnöjd, nu har jag opererat bort den. Det är klart...

Dom gjorde ett bra jobb men ett ärr kommer jag ha

resten av livet!



P.S Följer din blogg dagligen STORT FAN, STORT FAN!

2012-04-03 @ 16:14:35
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback