BAJS-SNACK!

Här bloggar man på nattkröken oxå tydligen... kommit hem från svägerska/svåger alldeles nyss och blev lite sådär debattsugen efter att ha läst bilagan till Expressen, "Fredag" ni vet.

Där har dom en tjej som tydligen är någon slags kärlekscoach!

Rubriken lyder:

BAJSA MED ÖPPEN DÖRR ÄR DÖDEN!

Ok, detta fångade hela min uppmärksamhet och jag läste hela artikeln hon skrivit. Det hela går ut på att man inte ska släppa på t ex fisar, bajs och rapar hejvilt i ett förhållande för då går det åt helvete för er!!
Hon poängterar dock att man inte behöver gå runt och lukta rosenknopp i alla lägen.....
Fortsättningsvis så säger hon att man inte ska hasa runt i mysbyxor, sliten tischa och otvättat hår efter 3 månader i ett förhållande.

Nu ska jag berätta en liten story för er, ifrån mitt eget liv.

Innan husbandet så dejtade jag en pilot i några månader. Han bodde i stockholm och var en helt vanlig kille. När vi träffats ett par gånger så var han väldigt noga med att förklara att han inte diggade tjejer som fes, han ville heller inte veta nåt om att hon skulle bajsa eller nåt sånt. Redan där skulle jag ju ha kasta benen på ryggen och stjappat i 380km/h. Alltså, på riktigt så diggar INTE JAG såna killar. Det är alldeles för präktigt och feminint för mig smak!
Nåt höll mig kvar, typ "najs-o-ha-nån-att-träffa-dock-utan-käslor" snubbe. En eftermiddag ringde han och ville så gärna att jag skulle komma hem till honom. Jag var FETBAKIS efter en rejäl fest, jag var barnledig den helgen och passade på att festa till då såklart. Efter en timme stod han bakom min dörr. Jag packade väskan och så åkte vi hem till honom. Han lagade mat. Jag åt för första gången på hela dagen och blev jättetrött. O ni vet när magen inte fått nåt att jobba med på en hel dag och sen drar man ner en brakmiddag i den så slutar det oftast i en stor BRAKSKIT oxå!

Jag la mig i sängen för att vila. Han låg bredvid. Jag höll precis på att somna sådär jätteskönt när jag hörde mig själv dra av värsta brakarn! I sömnen liksom.....
Jag höll ju för fan på o dö! Jag tänkte att jag låtsas fortsätta sova så får det liksom bara gå av FARTen. (FART = PRUTT på engelska hahaha). Jag vet än idag inte om han sov eller om han hörde min brakare... idag känns det som det kvittar however!

En annan gång hade han och jag varit på fest. När jag har festat så brukar jag ha ett behov av att gå på toaletten på morgonen. Jag belv alldeles kallsvettig för att jag inte ville göra DET, alltså nr:2 hemma hos honom. Så jag höll mig och höll mig så det fan svartna för ögonen och tårna krullade ihop sig till små bollar!
Till slut skulle jag ha gjort nr:2 i hans säng om jag inte skyndat mig in. Såklart så låter det ju dåra eftersom man hållt sig så bra så då höll jag på o hoppa ut genom fönstret! Pinsamt nog fick jag liksom smyga ut från badrummet och hoppats att han blivit döv under tiden....

En tredje gång ville han flasha till det och bjucka på lite ostron! Jag hade aldrig testat det.... Dessutom åt vi en fisksoppa i samband med ostronen. Jag åt 6 ostron av bara farten. Det var helt ok faktiskt. Vi åkte hem till honom..... och det exploderade av smärta i magen på mig! Jag skulle ha stannat hemma hos honom en stund men kände återigen att jag då skulle ha skitit ner hallmattan hemma hos honom! Han ville t.o.m ha sex och då törs jag knappt tänka på vad som skulle ha hänt... Jag rusade ut till bilen och hann o tänka att jag nog skulle skita på mig i bilen! Det körde runt i magen som värsta karusellen, det knep, brände, knorra, bröla.... ja you name it! Det behövde ut! Jag blev alltså sjuk av den här maten. Jag hann väl 100 meter och såg en mack som jag kunde åka in på, tack gode gud... annars hade jag gjort det i bilen och sen kastat den åt helvete! SÅ förjävligt var det....

SUMMA SUMARUM! Ju mer förbjudet allt sånt blir i ett förhållande, desto mer såna här incidenter inträffar!

LITE FRÅGOR!

* Ska man verkligen inte få fisa för sin kille/sambo/man/flickvän när det kniper i magen och man vet att en fis skulle hjälpa? Ska man behöva resa sig från soffan och gå in på toaletten och fisa därinne?

* Ska man inte kunna gå och bajsa OCH tala om det för sin man? Är det nåt fult, är man en sämre fru då? Alltså...skiter gör vi ju alla! Drottning Silvia drar nog en korv emellanåt, David Beckham tar nog t.o.m med sig en skvallerblaska och läser om sitt liv i den medan han sitter och trycker, Victoria Silvstedt kanske snackar i mobilen med den mystiske mannen medan hon har diarré! Vad vet jag?

* Vadå sliten tischa och mysbyxor. Kan inte det vara jättesexigt? Om inte annat så är det jäkligt skönt... har man sex åker dom ju av ändå! Jag kan hålla med om att sliten tischa och mysbyxor every fucking day skulle döda ett förhållande i slutändan men kom igen nu! Mys i soffan med jeans på sig.... ALDRIG!

Jag VET att vi alla är väldigt olika. Jag har en kompis som aldrig rapat, hon fiser bara om hon "råkar" inför sin man och hon skrattar liksom aldrig åt att han fiser utan tycker att hmmm. Jag har en killkompis som typ MÅSTE bajsa utan kläder på sig, han vill vara spritt språngande näck. Annars känner han att hans kläder luktar skit (den känns lite tuff ute på krogen känner jag och faktiskt lite invecklad och jobbig). Inte kul att bli skitnödig på ett tåg, toan är allt annat än rymlig där.

Men även om vi nu är olika....olika pryda, olika uppfostrade osv så kan jag tycka att en viss naturlighet måste finnas i ett förhållande! Alltså... skulle piloten gjort slut med mig för att jag fes när jag somnade? Blev jag en sämre tjej då? Han hade nog gjort slut om han visste vad som hände med macken och allt det där. (Nu var det jag som ville sluta träffa honom så det kvittar väl...) Det är väl riktigt vrickat om man slutar tycka om varandra för att man visar att man är en helt normal människa. Vadå tappa spänningen? För att jag är en människa...
Har den här kärlekscoachen fött barn? Då skiter man inte på toaletten utan då skiter man, om man har otur, rakt ut på barnmorskan, eller på förlossningsbordet så det luktar skit i hela rummet. Men det fetignorerar man då.... det finns liksom annat att tänka på i det ögonblicket, som att överleva smärtan!

NOPE... jag tror inte på det där med att inte funka normalt i dessa sammanhang. Nej, det gör jag inte... SORRY kärlekscoachen!

Kommentarer
Postat av: Carin

Håller med du i det mesta där.. Jag fastnar också för sådana artiklar, kanske för att jag själv är så frisläppt o oblyg inför min sambo. Vi är nog lite väl öppna med varandra men jag attraheras inte mindre av honom eller han av mig bara för att vi fiser, bajjar..En raap är oförargligt tycker jag, jag rapar högt o ljudligt när vi sitter med mina päron men inte med hans på middag. Kanske naturligt?! Han syrra fiser loss ofta också... Jag minns första gången jag skulle bajja hemma hos M, jag såg till att tv:n höjdes och så la jag toapapper i toastolen för att dämpa fallet/plasket..



Ps, jag minns din pilot by name;) Ds

2009-08-01 @ 07:38:23
URL: http://tatan.blogg.se/
Postat av: Elin

Håller fullständigt med dig. Man måste ju kunna vara bekväm nog i ett förhållande för att kunna fisa. Det är ju liktsom ett bevis på att man har kommit en bit tillsammans. Sen kanske man inte måste lägga en råbrakare eller rapa jättehögt precis när man sitter och äter eller har främmande, men är man bara hemma själva så är det väl bara att vara naturlig.

Kram

2009-08-01 @ 10:01:42
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Nina

Huvudsaken är väl att man har ungefär samma inställnig. Min exman ville typ dagligen tala om vilken textur hans bajs haft, det blev lite för mycket, måste jag erkänna. Tycker inte heller om att folk jag inte känner så väl kommer hem o lägger sig o fiser i min soffa. Men förr i tiden kunde det vara upp t 6 dasshål på ett dass, för att man tyckte det var så mysigt att sitta o skita o småprata samtidigt antar jag! Min nuvarande sambo o jag fiser glatt inför varandra, men håller igen bland folk. O vi älskar varandra lika mycket för det! Skiter gör vi dock helst ifred m stängd dörr, där är vi lite moderna...Kom plötsligt ihåg en gammal lärare som påstod att förr (typ vikingatid) sket man tydligen ofta uppflugen på en stör som satt fast på baksidan av huset. Då såg ju alla varandras bajs sen, liksom, och läraren påstod att det fyllde en viktig funktion. Typ om man fick besök, då kunde man avgöra hur den personen mådde baserat på bajset osv. Hmmmm....

2010-06-10 @ 09:48:38
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback