Bilder jag hittat





Gokväll, himlen har äntligen släppt på molnen lite och man gimtar stundtals en härlig sol. Inte att man slnger sig på gräsmattan och solar, men jag får nåt litet litet nånting att glädjas åt  mitt i min PMS! Inte illa.... Haft en mysig eftermiddag med Milobebis och min mormor! Pratat om allt mellan himmel och jord, hon har många storysar min över 80 år gamla mormor. En del så roliga så jag fått gapskratta! :)

Satt och bläddra igenom lite gamla foton här på den här datan (hemma hos mamma och pappa) och hittade massor, bl a ett på mamma och Milo. Han var alldeles ny och vi satt på sushibaren. Jag hade inte ätit sushi på 10 månader och så fick jag äntligen göra det! Mamma höll i Milobebis så jag skulle få äta och njuta lite.Man riktigt ser i mammas ögon hur hon myser, aahh.. den här bilden gör mig varm!!!

Sen en annan som jag oxå blev lite varm av, min så himla fina syster!!! Inte en rynka i pannan, hon är slät som ett barnärsel ungjäveln!! :)



Sen har ju både syrran och hennes kille svarta glasögon, Thedde och Elliot brukar ha så jäkla kul med dom där jämt! Hahaha, och idag hittade jag bildbevis!! :)






Nähä, nu håller hubandet på o somna i soffan. Skaväcka honom. Vi måste äta nåt men vi kan bara inte komma överens om vad. Här hemma hos mamsen och pappsen blir det fisk, men varken jag eller husbandet är sugna på det. Hmmm.... blir det en utesallad idag mån tro?? HOPPAS!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback