Helgen i lite bilder!!

Godmorgon allesammans!

Sorry, igår fanns ingen tid what so ever för någon bloggning. Det var familjeumgänge hela dagen lång...

Helgen har gått i en rasande fart i vanlig ordning. I fredags blev det storhandla, laga mat och stupa i soffan med lite snacks.
I lördags kom 2 av tonys bröder över på lite middag, en spontangrej från vår sida. Vi ses så sällan nuförtiden dessutom hade de vart på powermeet hela dagen och skulle kanske uppskatta lite färdig middag när man varrt där en hel dag!

Jag gjorde potatissallad på färskpotatis, sen grillade vi kyckling och kött och såklart lite svennebanan beasås på det! MUMS!



Trevligt att ha dom här, vi bestämmer oss alltid för att vi måste ses oftare. Så dagen efter drog vi ut till dom och fikade. Dvs igår alltså!

Mer då....

Jo, jag har tatuerat mig!!!! Nu är det de andra benet som fått sota och det är återigen jag själv som gjort det. Det värsta var nog ställningen jag får sitta i, kan fan knappt gå efteråt!  :) Jag är riktigt nöjd faktiskt, ska bli jätteintressant att se hur den blir när den läker helt och hållet. Husbandet fick lite skuggade stjärnor på underarmen oxå. Vi ska göra ännu fler ikväll eller nån annan dag. Kanske ikväll, jag har ju min deppardag idag, grabbarna åker till sin pappa så jag behöver nåt annat att tänka på så då kanske det är bra att tatuera lite.





O så lite mysbilder på mig och vår underbara bebis som fyllde sju hela månader i lördags!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gumman, du måste ha gått ner mycket nu på senaste? Ser så smal ut i ansiktet och över axlarna tycker jag! Snygg som alltid och Milobebben, en riktig liten goding till prins.



Puss

2009-07-06 @ 10:05:58
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Nina

Hjärtat!! Du anar inte vad glad jag blir när du säger sådär!! :) TACK.. jo jag har gått ner, just nu står vågen ganska så still men det händer saker på kläderna. TACK O LOV, annars skulle jag nog flippat!

KRAM

2009-07-06 @ 10:22:54
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback