Tandhelveten!

Godmorgon!

Inatt har de varit ett himlans liv på Milobebis. Hans framtänder strular och tittar fram stundtals för att bli svullna och gömma sig i tandköttet pånytt. Han har knölat mycket inatt, halv 3 inatt fick han en supp och sov ända till halv 8 efter det. NAAAAAJS! Jag tror att tänderna irriterar samtidigt som det säkerligen värker.
Själv har jag fortfarande tandvärk men kan numera ta mina värkisar lite glesare vilket tyder på att det är på väg åt rätt håll! ENDLICH!! Tandvärk är tortyr, det är vidrigt då det genomsyrar hela ens liv.

Jag håller fortfarande på i sovrummet. Är inte klar än men ska väl snart vara det. Nu behövs det lite ljuslyktor, nån lampa och nån kruka så ska jag väl ha kommit i fas därinne. Jag har ju en sällskapssjuk bebis som vill bara med ÖVERALLT där jag är. Toan, sovrummet, laga mat, sitta vid datan så jag har inte så mycket ensamtid numera. När han sover och då ska det passas på att göra ALLT, städa, tvätta, blogga, mejla, ringa, plocka... m.m. Det är ju den berömda 8 månadersåldern som närmar sig, med den sällskapssjukan och separationsångesten.

Här sitter jag på toan och han ligger nedanför på golvet.
Den där handdukskorgen är en perfekt leksak därinne.





Kommentarer
Postat av: GucciMama

Vilken sötnos...och vilken härlig blogg. Hit ska jag komma igen :-)

2009-08-03 @ 00:01:22
URL: http://guccimama.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback