Mormor & jag

Fullt upp....

...är och umgås med mormor! 5 år sen man träffades så det gäller att ta igen lite tid. Eftersom det är fredag så får man festa till det med en bit butterkaka, kopp kaffe med grädde i. MUMS!! (Okej, jag erkänner. Har PMS och har tokfuskat hela veckan, jag feeeetsuuuger. Nästa vecka tar vi nya tag, PMS veckor är inte nådiga....FAN FAN FAN)

Helgen blir lugn, umgås med stora tjocka familjen. Tvätta lite inför vi åker nästa vecka. Jag kan nästan sitta här och fånle redan, jag vet att resan kommer bli som det brukar. KAOS från början till slut! :)

FITTSVERIGE när det gäller vädret, det här är ju så jäääääkla trist så man svimmar! Jag trodde man skulle njuta av sommar med bad, sol, grilla, ligga på filt, Milobebis utan blöja....en kall bärs i solen! Ja ni vet, sommar.... men det verkar ju fan va GYNATT med den saken!

Kom igen nu vädergudarna. Bjucka på lite sol nu!

Hörrni, kikar ni inte in under helgen önskar jag er en KANONHELG!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Husbandet

Jag vill också umgås :( !!!

2009-07-10 @ 16:15:53
URL: http://www.myspace.com/thegrandmassive
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback