Hello motherfuckers !!!

Ha ha ..... Husbandet har tagit över för ett inlägg. Måste passa på att köra en passande och fängslande rubrik..  varav .. Hello motherfuckers !! Lagom rockstar ... lagom epa fjortis. :)

Vad händer just nu ?? Vi sitter i våran FIAT husbil från tidigt 80tal och har precis avslutat ett parti yatzy.. Och det är väl fan om inte annat the husvagn/husbil game of all times. Har du husvagn/husbil utan ett komplett yatzy liggandes innanför dom snygga fejkträ luckorna så är du inte med i leken alls.. Ok .... du kanske kan kvala in i ligan med ett hederligt plocke pinn el, kasta gris ( dubbeltryne is the shit ) ..
Nåväl.. Nina vann.. trots att man tog hem bonusen i mitten av matchen. Hon sunkade till med ett förmodat fusk yatzy i slutet och kammade hem segern. Och det var väl en JÄVLA tur det. Annars skulle det inte gå att vara i FIATen med livet i behåll. Dock ska inte förglömmas att jag och ellliot ( el. mozkito och magnifiko som vi kallade oss )  slog thedde och nina i två raka set av beachvolley.. HHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! HA HA HA HA !!!! RIGHT UP IN YOUR FACE ... HAAAAAAAAAA !! Tur att jag inte är den som trycker upp en vinst i fejjan på andra ... FAST VI VANN .. HAAAAAAAAAA !!!

Thedde och elliot ligger bredvid varandra på "loftet" och det är ju härligt. Nu har man hört alla fraser som tillhör två barn i den åldern som ska sova bredvid varandra. - Här går linjen.... - Din rumpa är över linjen ....- Mamma ... han fes på mig... - mamma måste jag sova bredvid honom???

Ja ja ... Det här var ju kul . Fortsätter imorgon då ena ungen hänger över datorn och ska ha den för att kolla film. Sen tycker nina att det suger att jag skriver så mycket i ett inlägg.... FORT SKA DET GÅ.

Ha de gött och se nu tilll att ta hand om frugan här inne /// Husbandet  !!







Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahahahaha, absolut en fängslande rubrik!!!

Kul att gästbloggar på frugans blogg tycker vi! :)

Ni verkar ha det mysigt i eran lilla husbil, kul! Hoppas vädret är med er så att ni får lite sol på era bleka nyllen! ;) Nääää, skoja bara!!! F`låt...



Var rädda om varandra!



Kramar från oss här hemma!

2009-07-17 @ 08:27:38
Postat av: Nina

Ja..håller med, rubriken fick mig att hajja till oxå. Det är ju liksom MIN blogg :) hahahaha, han är rolig han!



Kramar till er oxå!!

2009-07-17 @ 09:21:38
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Paulina

Hahaha, ni är ju bara för roliga! Hoppas allt är bra med er! =) Kraaam

2009-07-17 @ 16:15:57
URL: http://paulinae.blogg.se/
Postat av: Carin

hshahaha bra Tony!

2009-07-22 @ 14:14:48
URL: http://tatan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback