AJ och TACK!

Godmorgon och än en gång....

TACK FÖR SUPPORT OCH STÖD! Blir otroligt glad att jag har min blogg, här hämtar man faktiskt styrka såna dagar som igår. Ni ger mig den styrkan! Idag känns det lite bättre, jag grubblar såklart litegrand på morgondagen. Kommer det att gå eller inte? Kommer jag banga än en gång, och vad kommer det att innebära för min tand? Sövas ner och plocka ut den eller vadå? Kan säga att jag knappt tänker på pengarna, eller det gör jag ju såklart. MEN, just nu är detta så överväldigande så jag orkar inte tänka på pengarna oxå! Igår blev det gratis by the way, tandläkaren ville inte ha nåt för igår! Det var ju najs faktiskt.

Nog om det....i alla fall för en stund!

Idag ska vi åka till grönan med ungarna! Det är "typ" sista veckan med sommarlov, i alla fall näst sista hemma hos oss. Vi fick ett så jäkla bra häfte som kallas artisthäftet med massa gratisbiljetter till allt möjligt, inträde, karuseller coh femkamp! Så Milobebis åker till sin farfar och farmor och vi tar de stora pojkarna och drar dit. Husbandet jobbar till 11 sen drar vi....




Tveksamt om jag åker nå karuseller, jag känner mig mör i hela kroppen och har ju fortfarande ont! THANK GOD för IPREN och ALVEDON! De är mina bästa vänner just nu!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hurru Ninisen! Vad i Hlte!!! var det för klåpare till tandis?!???

Blir ju tokig av att bara läsa....

Det här var ju absolut inget att vilja råka ut för i synnerhet när man redan är rädd att gå dit,gör en anmälan vettja!

Det låter som det bara handlade om pengar,klart som tusan du kan rädda tanden,jag hade samma problem som du men min tandis var i allafall varlig borrade upp tömde och lät tanden vila värken avtog o jag slapp rotfylla.

Min man har ju som sagt fixat hela munnen och han har oxå räddat tänder som andra dömt ut o velat dra...

Gumman jag lider m dig som fick gå igenom denna jävla urusla opproffsiga behandling av en satans skitTandis!!!



Hoppas ni kan njuta på Grönan,annars dra en 6 whiskey och låt den dra runt tanden det känns men gör gott! ;)

/Kram gumman

Garbo

2009-07-29 @ 08:37:54
Postat av: Nina

Ja visst Garbo!



Det var det de skulle göra, borra upp tanden, låta den vila och sen hoppas att värken la sig. Men min gjorde ju inte, ok...den blev bättre än innan men inte bra.



Nu är den öppnad och tömd igen och så får vi se hur det känns, men just nu vill jag inte dit på torsdag igen! HUUUU...



Tänder är bland de värsta, fy fan! Skönt att din man fixat sina och mår bra, han hade väl jätteont förut va?



Det där med whiskey lät bra.... hihi!



KRAM

2009-07-29 @ 09:04:43
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: anna

hej,

ang dina tandläkarbesök, när barn tar ut nån tand eller måste borra så kan man ge lugnande medel. det har båda mina fått på folktandvården och så får man vänta i ett vilorum tills det börjar ge effekt, dvs att de blir som fulla!! om du har sån tandläkarskräck kan jag inte förstå varför man inte skulle kunna ge dig det. ring och fråga innan du ska dit!!! mvh

2009-07-29 @ 15:37:54
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback