Husbandet....snyft......



Nu är jag lite ledsen....

husbandet har åkt. Han och jag ska vara ifårn varandra i fleeeera dagar för första gången nånsin. Vårt rekord ligger på en långweekend. Nu ska han vara borta ända till fredag.... Han har åkt iväg på ett jobb han bara inte kunde tacka nej till. Bra pengar o då tackar man ju givetvis YES!!

Det känns helkonstigt att vi inte ska sova ihop, att han inte kommer vara hemma med oss överhuvudtaget på flera dagar liksom... jag som HATAR o sova själv. Tur att mina grabbar kommer idag...annars hade det inte gått! Mamma ringde idag och hade redan planerat hur vi skulle sova när jag skulle komma ut till dom.... hihi, hon är så söt! Jag ringde henne direkt när jag fick veta att han eventuellt skulle åka...förberedde henne på att vi kanske kommer ut o sover hela patrasket.

Grejen är väl att Milo är lite krävande sådär nattetid... o är man ensam så kan det nog bli lite tufft... inte för att jag inte tror att jag fixar det..men det är alltid skönt o veta att jag kan åka till mamsen o papsen o sova om det skulle kännas som jag behövde lite avlastning! Vi är ju lite nya med vår bebis än så länge oxå... :)

Aja... husbandet du kommer väl att läsa här så du vet vad vi pysslar med o får kolla bilder på Milobebisen oxå! Jag kommer sakna dig så det gör ont... men tänk vad nyttigt för oss! Det är väl nyttigt att va ifrån varandra oxå antar jag... vet inte eftersom vi aldrig är det! ;)

Herregud, jag känner mig INTE som jag vore 36 år nu..snarare som om jag skulle vara 14 och sova ensam hemma för första gången.... jag suuuger verkligen. :)

Hörrni... jag måste ju passa på att göra reklam för husbandets nya band. Han sjunger ju med ett tyskt band nu...ja, med dagens teknik så reser han inte ner dit utan materialet skickas hit till oss i sverige så sjunger han in låtarna i studion här o sen skickas materialet tillbaka. Det bandet ska faktiskt släppa en skiva ihop med MUSTASCH... vet inte om ni hört talas om dom??? Rätt så känt band från Sverige.


Just idag har det tyska bandet GRAND MASSIVE släppt 2 låtar på MY SPACE!!! Kika in där om ni vill vettja....

Kommentarer
Postat av: Husbandet

Sitter med en bärbar dator och mobilt bredband på vägarna mot Göteborgs trakterna. Saknar er med så mycket så att det gör ont. Hoppas på en massa mms till mobilen. ;) Love you !! Ringer när vi kommer fram. Puzz / Mr T

2009-01-12 @ 17:00:53
Postat av: Nina

SNYFT kooooooom heeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmm, vi böööörjar ooooooooooooom iiigeeeeeeeeeeeen!!!



Nää....men shit vad det känns tomt redan. Inte kul alls detta...



LOVE YOU ALWAYS mitt hjärta.... du e bäst.... PUSS

2009-01-12 @ 17:29:36
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Husbandet

Ligger i sängen på hotellet och tycker att det är en nina och milo som saknas just nu. :( . Vad konstigt det känns att vara utan er. Älskar er. Puss

2009-01-13 @ 00:21:05
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback