BARNVAGNSBIO



Igår blev de inget bloggande....jag hade fullt upp med att handla, dricka nutrilett, ta hand om Milo och laga mat!

Japp, jag dricker nutrilett....jag som är friskvårdskosulent o allt borde veta bättre, men jag behöver verkligen en kickstart nu...så har jag gjort efter de andra grabbarna oxå. Sen när man gått ner några kilon går man sakta över till vanlig nyttig mat. Just nu äter jag ett mål mat om dan, det på kvällen..med husbandet som oxå kört igång den lite slankare levnadsstilen nu! HEJJA OSS!!! Vägning på måndag....

Idag ska jag o Åsa gå på BARNVAGNSBIO!! Hahaha...japp.... det ska bli roligt o se vad det kan va.... 

Kontrasten är total idag...varför kan man undra?? Mina tjejkompisar åker till Sälen o har rajtantajtan i 4 dagar idag och jag själv går på barnvagnsbio! :) Hahaha.... jag har ju inte varit med på 3 år nu för att vi jobbat i bebisverkstan som gick totalt åt skogen under 2 år. men som dagt tidigare, jag vill inte vara nån annan stans än på barnvagnsbio just idag! :)

Nu är det Milotajm..... han tycker det är råtrist när morsan sitter vid datan.

Håller er uppdaterade under dagen angående bion då....

PUSS

Kommentarer
Postat av: Garbo

Häftigt! Barnvagnsbio fanns inte på min tid.

Javisst "Hellre en unge i barnvagn på bio än Party i Sälen utan Milo"



/Kram!

2009-01-21 @ 09:20:36
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Mattias

Tina och Max var på barnvagnsbio en gång och jag tyckte det lät rätt roligt men det har inte blivit av att jag har gått.



Jag och Tina hade ju förr förra helgen laddat så in i helvete för det "nya livet" genom att peppa oss, handla hem massa nyttig mat men sen kom mina magsmärtor så nu äter jag i och för sig väldigt lite mat men vi får köra en ny kickstart vi också när jag blir frisk. Hoppas det går bra för er!!

2009-01-21 @ 09:57:02
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Va spännande me barnvagnsbio, det har jag aldrig hört talas om! Finns det alltså det i vår lilla stad Enköping?

Trevlig filmstund:-) KRAM

2009-01-21 @ 10:21:56
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback