Festbilder....

Okej...efter att ha tryckt på nån jäkligt kufisk knapp vad det verkar så blev hela bloggen i fetstil och med en gigantisk text! Det vara bara att radera skiten o börja om.... snaaaaaaaaaaaaaaaark när man faktiskt gjort ett rätt stort inlägg!! :(

Nåväl.....

Vi börjar med kläderna jag lyckades hitta. En butik i västerås som heter NEWYORKER. Trodde inte så mycket på den innan kan jag säga men har nu ändrat mig. Det fanns t ex vad jag kallar tjockiströjor ( stora t-shirt modeller med resår eller band längst ner.) Äsch, kan inte förklara... jag slänger in en bild:


En skitsnygg fejk skinnjacka! 399 spänn bara.....


Så på festen blev det svarta blanka tajts, tjockiströja med ett turkost skärp i midjan och stövletter.
Hittade en till butik som hade totalutförsäljning på allt, stövlar, skor och väskor. 199 kr för allt!!
Kolla in match of the day jag köpte:


Förfest hos Johanna (till höger), Pillan till vänster. Johanna o Fritte har ett otroligt vackert hem, fick massor av inspiration till vårt hem nu... husbandet blev svettig!



Ja..vi sitter i en taxi! Vi tjejer fick en del gliringar på att vi skulle åka taxi eftersom festen var så nära. MEN....nu ska jag klargöra en grej. Under alla år man snålat och istället gått till fester o allt vad det är så är det slut med det nu! Jag blir 40 om 4 år... Jag ha klickklackat alldeles tillräckligt för hela mitt liv så nu är jag värd att ta taxi de få gånger man gör det. Man har desstuom alltid lite för lite kläder på sig när man är på väg till fest...

Kul taxifärd var det oxå! Jag o Nettan (en innebandykompis).


Susanne (födelsdagsbarnets syster) och mitt exex nuvarande sambo. De fick sin Emil 6 dagar innan vi fick Thedde så vi låg på BB samtidigt, festligt värre! :)



Dax för lek... nån som inte hört talas om denna lek?? Ja förutom husbandet som är född bakom en sten! :)


Snygging....


Slutresultatet av leken...... Fritte (Johannas kille).


Mamman till födelsedagsbarnet..... tror jag var den enda som inte lyckades ta bild på hon som fyllde år men typ resten av hela fucking familjen liksom! Haha...


Vi hade såååå kul! Jag dansade så jag har träningsvärk. Blev inga mer bilder tack vare det.... jag hade så roligt så jag glömde kvar min pluska o min mobil. Fick hämta det dagen efter.....

Ahapp, nu ska jag kolla av vad som gäller för veckan. Grabbarna kommer idag, deras pappa ska lyxa till det o åker till Thailand i 2 veckor imorn. Vi andra är inte ett dugg avis.... :) Nu kommer grabbarna på hemma i 3 veckor..... härligt!

Puss så länge


Kommentarer
Postat av: Garbo

Du ser ;) Du fick kul trots allt härligt! :)



Ha en skön vecka m barnen och all snöööööö!

/Kram

2009-02-23 @ 09:29:48
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Nina

Garbo: Jaaa.... :) Ja, det blir nog lite pulka skulle jag kunna tro! KRAM

2009-02-23 @ 09:56:56
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Malla

Wow.. Du är så snygg Nina.. Spelar ingen roll med några kilon hit och dit.. Snyggoberta där!



Pok



Mallafickjobbailördagsbralla

2009-02-23 @ 10:55:50
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Nina

Malla: TACK SNÄLLA DU!! Jag suuuger åt mig..... hihi. PUSS

2009-02-23 @ 11:03:19
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback