40 års ferre berre!

Milo bebis har de senaste 3 nätterna BARA vaknat 2 ggr per natt! Jag o husbandet är i chocktillstånd o kan knappt slagga på nätterna av ren ovana. Inatt låg jag vaken 2 timmar o undrade när han egentligen skulle vakna...helt sjukt! Dock så har jag sovit ganska så hyfsat, helt annan energi, jag orkar skratta och vara snäll mot min omgivning.....

Jag har t.o.m orkat och hunnit sitta vid datan nu när husbandet varit lite krasslig.

Jag har också orkat tänka på vad jag ska ha på mig på 40 årsfesten jag ska på nästa helg, jag o husbandet. Milobebis ska till mormor o morfar o vi åker ut dit o sover sedan. Monica, en kär gammal vän har gått o blivit 40.... fan, snart är jag där! Vart tog alla år vägen???

Aja, nu när jag susat runt på nätet så har jag hittat dessa skönheter.....
Kolla vad jag budar på nu på Tradera:



Huuuuur snygga som helst.... o tydligen den senaste trenden...dessa "mer klädda" klackskor, gladiator tjossan nånting kallas det. Som om jag skulle ha nån koll.... men jag läser iofs tidningar! :)

Resten av klädseln har jag ingen aning om.... haha, det vore nåt det va? Bara pjucken e klara liksom.... :)


Kommentarer
Postat av: ulrica

SKIIITLÄCKRA!!!

2009-02-12 @ 11:08:02
URL: http://ulrica.org
Postat av: ulrica

Äh, jag glömde ju säga... i sommar kommer även jag orka gå i högklackat igen läääängtar.

Kan du tänka dig att jag KANSKE kommer våga gå i sommarklänningar och shorts???!!!.

2009-02-12 @ 11:09:15
URL: http://ulrica.org
Postat av: Fru P

WOHOOOOOOOO.... är det 30 cm's klack?? Jag köpte ett par stövlar på Trader med 10 cm's klack och jag ser bajsnödig ut när jag stapplar omkring på dom!



Men... jag o klackar e ingen bra kombo. Önskar dock att jag kunde gå SNYGGT i klackar för det är så jävla snyggt o man får så snygga ben.



Nu blir jag nyfiken på vad du kommer att ha till :D



Kul m fest darling. Det kan ni behöva!!!

2009-02-12 @ 11:11:40
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: pangis

Holy shit.. kan man gå i dom??

2009-02-12 @ 13:02:35
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Nina

Ulrica: jag är såå impad av dig, du e skiiitaduktig!!!



FruP: Ja det är fan en konst o gå i klackar...jag som är shorty är lite van. Måste ha klackar annars e jag en pygmé!! Sen är dessa såna med lite platå så lite fusk eftersom dom inte blir så höga då! :) Jag återkommer med vad det blir till... hihi



Pangis: Det blir nog lättare efter ett par glas vin om man säger så... eller inte ;)

2009-02-12 @ 13:36:16
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

En kompis till mig presenterade mig för gladiator pumpsen på Tradera häromdagen. Dom är skitsnygga:-) Kan bara inte bestämma mig för vilken utav alla snygga par jag vill ha!!! I-lands problem;-)

Härligt att höra att ni får sova, hoppas bara ni börjar göra det snart cokså!

KRAM

2009-02-12 @ 14:23:10
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback