Namnprylar??



 
PUSS


Fredag idag.... wonderful! Jag njuter så förbaskat av fredagar fast jag inte jobbar. Jag känner att det verkligen är lycka i luften även fast det är FREDAG DEN 13:E... eller förresten, man kanske inte ska skriva det förrän 12 inatt när det är den 14:e istället. Sååå..jag tar tillbaka det där med lycka..än så länge.

Vad står på ATT GÖRA listan idag...

* Fika lite på stan med 2 kompisar.
* Hämta lämna ungar...
* Det är nåt stort på gång ikväll... det är DISCOOOOOO!!! Grabbarna grus i familjen ska på värsta diccot! Det planeras kläder o dittan o dattan. Storan frågan är hur länge man får vara ute..... Det är inte klart än dock! Jag är en hård mor är jag rädd.... inget släntrande ännu. Den tiden kommer den oxå... 
* Storhandla..... SNARK PÅ EN FREDAG! Inte en männsika i affären.... eeeh... kanske nån da! Det roliga är väl alla provsmakningar :)

Hörrni, nu till nåt helt annat....

Ni vet såna här namnprylar som finns till barn! Finns på de flesta barnaffärer, även andra affärer har dessa. De finns i miljontals olika utföranden. Det som är lite slummigt är att den som sitter o bestämmer vilka namn som ska finnas på dessa prylar måste typ ha bott bakom en sten i hela sitt liv. Vem i helvete döper sitt barn till Magnus idag?? Eller Mikael?? Ja säkert nån men kom igen nu!!!! Anna?? Markus?? Rätta mig om jag har fel men så många är det väl inte som blir döpta till dom namnen idag....


Uppdatering please..... jag är inget jätte"fan" av dessa prylar men nån söt grej här o där har jag hittat.... Dock så förväntar jag mig inte att det ska finnas i namnet Milo, men jag har ju de andra 2 oxå. Skitsamma... då vare med det!


Nu måste jag sticka o hämta husbandet, vi ska luncha!


Puss på er o ha en naaajs helg! Kramas mycket imorn!




Kommentarer
Postat av: Fru P

Iiiihhh.... sorry darling men jag e lite allergisk mot namnprylar. Så som tex registreringsskyltar till barnvagnen. Får lite klåda när jag tänker på det. Sorry sorry SORRY!



Tur att det inte finns namnsaker med dina pojkars namn på ;-)



Trevlig helg söt.

2009-02-13 @ 12:21:07
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: mallis in real life

I hate namnprylar. Jag har aldrig någonstans sett mitt namn på nån jävla pryl nånstans. Thank God...



Regskyltar på barnvagnar får IG av mig oxå. Varför ska hela stan se vad ungen heter och när den är född. Utomlands har sådant skapat trubbel då barn faktiskt kidnappas och då har förövaren ganska mycket info. =(



Lattemorsorna i stan har såna skyltar och på dem står det oftast Tindra, Tea, Tove, Ester, Teo och Hugo. Så är det med det!



Kram och göttig helg på dig

2009-02-13 @ 12:24:48
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Malla

Ta´re som en komplimang..



Alla mina 3 barn har namn som aldrig förekommit varken på skyltar eller ballonger eller vad det nu kan vara... Så gott som ingen heter samma wsom mina kids.. Och då har ändå 2 av dem gammaldagsa namn.. Medans en av dem har ett spejsit namn...



Pok



Mallaskitervälinamnprylarbralla...

2009-02-13 @ 15:18:51
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Mattias

Vi har en regskylt till barnvagnen där det enbart står Max och en skylt med Max rum på hans dörr. Jag hade absolut överlevt utan de skyltarna till honom men förstår inte heller hur nåt sånt harmlöst kan framkalla "hat". Jag bryr mig inte ett skit om andra har namnsaker eller inte.



Hoppas sömnen funkar lite bättre för Milo förresten!

2009-02-16 @ 22:07:46
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Jag gör stilrena namnsmycken i silver som jag tror att jag är ensam om. Är snart färdig med en webshop. Maila mig om du vill se bilder.



Mvh/Malin

2009-06-02 @ 13:07:50
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback