Förkylning på G...WTF!!!



SNART BÖRJAR JAG NOG ATT TRÖSTÄTA.....

Buhuuu.... nu håller man visst på att bli förkyld oxå! Va i helsefyyyr....

Den här 40 årsfesten verkar liksom inte vara meningen.

Kolla in detta missflyt:

* Inte hunnit få mina gladiator-platådojjer
* Mamma o pappa skulle vart barnvakt, båda trodde Vasaloppet (öppet spår) som pappa ska åka va nästa helg, men det är nu i helgen. Pappa har inte kolhydratladdat eller nånting :(....än mindre kan de vara barnvakt! Svärisarna börjar dock bli krya från sin förkylning så de kan nog.
* Jag börjar bli förkyld, huvudet känns tjockt, näsan lite täppt osv. Alla jefla tecken på förkyling på G. FUCK!!
* Jag är fet!
* Jag har inte hittat en endaste pinal att ha på mig!

Är det nån som försöker säga att vi inte ska gå på 40 årsfesten. Jag som sett fram emot det så i i helskotta....

Nu blir det till att kurera sig, åka grannstaden IGEN för att se om det finns nåt en tjockis kan ta på sig!? Hoppas hoppas.... annars så fåre bli vad som helst o så får jag hoppas att alla på 40 årsskivan är så packade så att de inte skulle se skillnad på kläder eller tält!

Mitt kureringskit för dagen, citronvatten i massor, honungsthé och echinagard:



För att inte tråka ut den här bloggen fullständigt så tänkte jag ge ett litet tips. Lite sent kanske men kanske nåt att tänka på till nästa jul. Jag har så svårt att plocka bort alla ljusgirlanger efter jul så i år gjorde jag så att jag sparde dom, fast på ett lite annorlunda sätt.... ni har sett det tidigare men ändå.

Ett sån glascylinder från IKEA o så voilá:





Japp, så kan man göra....

O så en bild på min bebis:



Håll tummar för mig snälla, bort med förkylningshelvetet och att nån trasa passar mig oxå!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: pangis

Ta det lungt.. du är i allfall yngre än den blivande 40 åringen:-) Alltid något! Trevlig helg.. ladda med massa kang jang.. så ska du se att du håller dig frisk!

2009-02-20 @ 10:14:46
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Garbo

Fortsätt pytsa i dig mirakelkurer och tänk positivt,blir du liggandes var det säkert ingen rolig fest ändå ;) säger vi bara för att trösta dig,men håll huvet högt och som jag sa nedan hade vi bott nästgårds så hade du haft barnvakt :)



(Kramkram)Tummar här!

2009-02-20 @ 13:26:08
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Håller tummarna här!:-)

Kram Kram

2009-02-20 @ 15:00:05
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: ulrica

Guuuuuuu' va Milo är lik Tony <3!!

Och du.. vackra du.. glöm ALDRIG att du är snyggast på gatan :o)



KRAM

2009-02-20 @ 15:15:06
URL: http://ulrica.org
Postat av: Malin

Ett tips att mota förkylning: Ta allergitabletter! Typ clarityn (eller köp naturligtvis den billiga kopian på apoteket).

Jag jobbar på en skola & är ständigt småförkyld & skolläkaren rekomenderade detta..?

2009-02-21 @ 10:15:11
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback