Man blir ju galen!!

Fy fan.... irriterande skit detta!!



På riktigt nu... men whats up med dessa jäkla försäkringsbolag när man fått knodd?? Hur jävla många gånger kommer dom att ringa om försäkring ditt och försäkring datt?? För helvete.... Nu har samma försökringsbolag (jag har kollat  upp vilket) ringt till mig på mobilen... i vanlig ordning vardagar mellan kl 08.00 - 17.00, olika tider och varje dag. Den´människan som ringer måste typ va helt puckad. Jag har ite svarat nu på..hmm...låt se.... kan det vara 4 veckor!!? O människan ger inte upp...

Nyss ringde människan 2 ggr på raken. Vadå? Ifall jag inte hann svara.... varför skulle jag svara nu när jag inte gjort de den senaste månaden?? Hur trög är människan??

Om jag vill ha en försäkring till mitt barn så ringer jag o fixar det. CAPICE? O förresten är sånt ordnat fan sen Uppsala brann!

Snart komme rjag att ha fullt upp att svara på dessa samtal och inte hinna ta hand om mitt barn vilket kanske resluterar i att jag behöver ytterligare försäkring, är det så dom tänker kanske??

Fan vilka jävla idioter... jag tänker fortsätta att inte svara... ska verkligen kolla hur länge detta kan pågå?!

Kommentarer
Postat av: Garbo

Sorry to tell u..but fucking forever!!!

Till du svarar och när du har svarat så räkna med att nästa bolag ringer....

Man blir fan galen på dom!

Och säger man typ att jag kontaktar ER när jag behöver så svaras det att JUST detta erbjudande FINNS bara NU tecka NU enl dom...börja prata efter signalen PIIIP! och vad säger man då?

UP Yours! :/



2009-02-16 @ 15:35:20
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Carisma95

Jag håller med dig! Hade också en som ringde min mobil mer eller mindre ofta (mest i början) under 2 mån tid.

Min sambo tyckte jag var fullständigt korkad som inte bara lyfte luren och sa: "NEJ TACK!"



Det kan väl tyckas, men som du säger: De borde väl förstå piken..???

2009-02-16 @ 15:36:21
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, svara och var riktigt otrevlig så ger dom sig...skit samma om dom snackar skit om dig, du känner inte dom, eller hur?! Svarar du inte är det klart dom ringer så många gånger som möjligt, det räknas ju fortf i deras pickup-statistik ;)

2009-02-16 @ 15:46:32
URL: http://lillavild.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Ja, svara och var riktigt otrevlig så ger dom sig...skit samma om dom snackar skit om dig, du känner inte dom, eller hur?! Svarar du inte är det klart dom ringer så många gånger som möjligt, det räknas ju fortf i deras pickup-statistik ;)

2009-02-16 @ 15:47:17
URL: http://lillavild.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Till oss kom det hem en man och berättade om olika bolags barnförsäkringar, det var rätt bra, man fick en överblick över skillnaderna som finns och skillnaderna var STORA! Snygg blogg du har förresten.

2009-02-16 @ 16:30:54
URL: http://prinsessanalva.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Behöver jag grejer, försäkringar lr andra tänkbara ärenden så fixar jag det själv! Jag blir fan galen på alla telefonförsäljare som inte ger sig! Vissa företag ringer ju gång på gång även fast man redan tackat NEJ till deras tjänster, va faaan är det som är så svårt att fatta?

Vill jag inte ha första gången så ge er!

Jag har börjat undvika att svara när okända nummer visas på displayen men som sagt så hindrar det ju inte dom från att fortsätta trakasera!!! Det jobbiga är när man råkar svara av ren nyfikenhet(kan ju vara nån man känner;-) och ger dom tjatiga jävlarna en del av sin dyrbara tid... blir så jävla förbannad!!



Ha det gott!!!

KRAM

2009-02-16 @ 20:45:53
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Madde

Hej. Vill du ha fler besökare till dn blogg. KLicka på länken. Det går snabbt enkelt och gratis.



http://www.viraltrafik.se/?Maddemaddis

2009-02-16 @ 21:05:58
URL: http://maddemaddis.blogg.se/
Postat av: barnförsäkring

tror att du har en poäng där..

Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback