HURRRAA

Rekoooooord har slagits i casa de Hermansen idag! HURRRRAAAAAA

Milobebis åt 225 cl rakt av..... tamdadaaaaaaaa, trumvirvel..... trumpetljuuud!!!

Han brukar nämligen fjösa med 100 cl vilket inte gör honom särskilt mätt en längre stund, därav våra nattvak! Nu hoppas jag att detta kan vara början på nåt nytt härligt i form av sovande nätter.... eller, hoppas jag fr mycket nu?! Aja, skitsamma...hejja MILO, töj magsäcken nu så innehållet räcker o sova sådär en 7 timmar på! *ÖNSKETÄNKANDE*

Tycker det är dåligt med förslag på Alla hjärtans firande...... Vad ska ni göra själva???


Fiiina va?? Från Lundmyr of sweden.... fint skit hittar man här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej garbo från jobbet här =)

Jag shoppade på nätet idag,köpte kärlekste m små hjärtan i samt lite badlyx och en påse m jordgubbsnurror allt inslaget o klart kommer på posten,jättebekvämt:)

Annars jobbar jag o maken får stå för maten så jag kan sätta mig till dukat bord när jag kommer hem.

2009-02-09 @ 14:13:08
Postat av: Cian

Vi kommer ha en sån romantisk lördag så det finns inte..NOT!



Huset nerlusat med ungar kommer vi ha...Svart att vara romantisk med en obstinat 5:åring som är som en igel!





Hejjjjjaaaa Milo...

Snart gumman kommer han börja sova ordentligt..



PÖSS!

2009-02-09 @ 14:17:18
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Nina

Garbo: Synd att husbandet läser hära... men tack för tipset! :) Hihi... åh sätta sig vid dukat bord går inte av för hackor!!



Cian: Jag känner igen det där.... antar att vår romantiska middag blir lite stressig om vi lyckas få tag på barnvakt. Men det skulle va ruggigt skönt att titta på husbandet utan att man har en spya i luggen eller en 6 kilos på armen. :)



Puss

2009-02-09 @ 14:20:03
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Jag och gubben firar 4 år på lördag... men det blir nog en lugn dag/kväll hemma med massa mys med familjen.

Och så melodifestivalen på det!

kramar

2009-02-09 @ 15:49:10
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Mattias

Tack för din kommentar Nina! Får se hur jag gör! Tycker det egentligen är djävligt roligt att blogga ju men vill inte att det ska ta upp en massa tid och så känner man alltför ofta av nån märklig anledning att man måste uppdatera fast förmodligen ingen annan bryr sig.



Alla hjärtans dag har jag inte ägnat en tanke åt än och för se om jag är i form för att ge mig ut o fixa nåt eller ej. Jag kan tycka att det är ännu mer värt att uppvakta med blommor/presenter vanliga dagar när det inte förväntas nåt.



Förstår hur du känner om sömnen. Svårt att inte skriva om det i bloggen men man känner sig djävligt tjatig :) Ha det!

2009-02-09 @ 21:10:20
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Pezze

det e ju skitcoola flaskor för barn ju...

mer såna...

tycker det e lite för trist med vanliga flaskor med blommor o allt annat med pysselnuttiga bilder/motiver på.. :P



men bra gjort av Milo o få i sig mer mat än vad han äter nu :D

Postat av: Pezze

det e ju skitcoola flaskor för barn ju...

mer såna...

tycker det e lite för trist med vanliga flaskor med blommor o allt annat med pysselnuttiga bilder/motiver på.. :P



men bra gjort av Milo o få i sig mer mat än vad han äter nu :D



ang. alla hjärtans dag så ska jag ha kalas justden dagen så det blir nog en liten o mysig familjetjôt över smörgåstårta o glasstårta :D

Hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag på lördag :D

Postat av: Fru P

Åh va härligt att han ääääter :-) Tänk att det kan göra en så glad :-)



Alla Hjärtans Dag? Vad är det?



I helgen ska jag o balettligan styra vår kos mot mamsen och syrran m bebis kommer också dit. Blir nog Alla Hjärtans så det skriker om det.



Kram.

2009-02-10 @ 08:54:29
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Malla

Romantisk middag... Knappast..



Men härlig och god mat med liten present blir det till ungarna.. Mamma får ett gott glas rött..



Pok



Mallahappyvalentinebralla

2009-02-11 @ 06:15:08
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback