Pralinkampen avgjord!

Ja...ni har säkert inte missat vilken pralin det nu blev som åkte ur Aladdin asken. Jag kan ju säga att det INTE blev den som jag ville skulle RYKA!! Tvärtom, den jävlen hamna i toppen! Hörrni därute som gillar den, har ni inga smaklökar?? Den smakar ju skit.... FII FAAAN!

Såhär gick det i pralinkampen:

1. Körsbär i likör 13 %

2. Gräddnougat 12 %

3. Trillingnöt 12 %

4. Pärlnougat 9 %

5. Cocoskola 9 %

6. Nöttryffel 8 %

7. Höstnougat 7 %

8. Trofénougat 7 %

9. Mjuktoffee 6 %

10. Apelsintryffel 5 %

11. Romrussin 5 %

12. Likörtryffel 5 %

13. Ägglikör 3 %





Nu fick istället den stackars ägglikören stryka på foten, den e ju god!!!


 


Kommentarer
Postat av: pezze

åhh då kommer min morsan o skutta av glädje då hon får veta om detta ;)

jag gillar inte körsbärslikörpralinen..

känns som jag äter på ngt dött klump som finns i den..

flytande likören e nog ok, men annars inte :/



men syn på ägglikören..tror nog den var god..

men kommer inte ihåg ngn annan pralin i den asken som INTE var god..

får nog smaka mig igenom detta o återkomma o tala om vad jag inte gillar o gillar mkt..

men gillar utan o tvekan trillingnöten ;)

några i familjen o jag "slåss" om den hihi

oki. hare så gött..

Postat av: Nina

Haha, ja nu får mamma blir glad!! Jag ÄLKSAR oxå trillingnöten.. och den där kokoschokladen...



KRAM

2009-12-16 @ 11:00:02
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fru P

Asså jag e säker på att folk röstade på körsbär i likör för att JÄVLAS. Det tror jag till 100%.

2009-12-17 @ 17:21:45
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback