POLARN O. PYRET


Jag får nyhetsbrev från PO.P.... Fick se att dom har fraktfritt just nu!!! Har du planerat handla julklappar där så passa på nu för bövelen!!

(Nej detta är inte smygreklam eftersom jag inte får en endaste spänn av polarn o pyret... det hade dock vart jäkligt GÖTT såhär i juletider!! Är det nu nån på polarn o pyret som läser den här bloggen så tar jag gärna emot en slant för reklamen här.... Annars så hoppas jag att jag åtminstone har hjälpt någon att komma liiiite billigare undan, för polarn märket är inte ett utav det billigaste, nej det är det då rakt inte.)

Nyhetsbrev från Polarn O. Pyret





JULERBJUDANDE FRAM TILL 8 DEC
Lekfulla fötter behöver fina strumpor! Därför får du köpa strumpor eller strumpbyxor
till halva priset när du handlar julens festkläder hos oss.
Titta närmare på kollektionen här!

FRI FRAKT
Missa inte att vi just nu har fri frakt på allt du handlar på polarnopyret.se!



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback