Idag för ett år sen..... 1

Idag för ett år sen vaknade jag och var som vanligt så jäkla less. Magen var kvar och ingenting hade hänt..... MEN, under morgonen fick jag en konstig känsla som alltid är så svårt att förklara. Man bara känner sig konstig, förvärkarna tar i lite mer och svider lite, man har en konstig oro i kroppen. JAG VÅGADE dock inte hoppas eftersom jag trott att det var på gång så himla länge.

Såhär såg mitt inlägg ut för exakt (bara nån timmes skillnad) 1 år sedan.







Ni anar inte vad varm jag blir när jag läser det här. Alltså, jag vet hur less jag var och allt men det var så liten tid kvar till vi skulle få träffa vår bebis. Jag ryyyser i hela kroppen idag. Idag är en stor dag för det var idag för ett år sen mina värkar satt igång på riktigt..... idag för ett år sen startade Milo sin väg ut från mamma för att möta världen!

*snyft*

Kommentarer
Postat av: Garbo

♥ ♥ ♥ Grattis lilla Milo ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ Grattis till er på hans 1 årsdag!♥ ♥ ♥

2009-12-03 @ 08:34:27
Postat av: Carolina

GRATTIS Milo!



I dagens lucka inne hos mig kan man vinna 3 virkade kakor från Oa Pip - kika gärna in och var med!

2009-12-03 @ 11:22:03
URL: http://carolina1979.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback