Frågestund till HUSBANDET´S kommande gästspel!

Det har blivit dax för husbandet att få lite plats på bloggen igen! Sist han "gästspelade" på bloggen var i somras. Nu har det gått ett halvår och han TJATAR OCH TJATAR! :) Nääää, det gör han inte, men jag vill gärna att han skriver här ibland. Mest för att han är jäkligt kul (ibland är han förjävlig och skitjobbig) och underhållande, sen får ni en egen bild av mitt kära husband!

Tänkte jag skulle testa en rätt rolig grej oxå.... ni får ställa frågor till honom. Om ni nu har några, det vore jättekul om ni hade det!!! Om vad som helst, mig, vårt sexliv (om nu nån är intresserad, vet inte om han skulle svara på det faktiskt... haha ;)), barnen, hans musik, hur det är att vara låtsaspappa, hur jobbigt det är att vara gift med mig.... preciiiiiis vad som  helst!!

Så shoooot med frågor här på kommentarerna!





Uppdaterat 18:40 fredag!
Flikar in såhär på Fredagskvällen att han vill ha FLEEEEEEEERA frågor.... helst sånt (SOM HAN SJÄLV SÄGER) handlar om att han får "outa" mig! Fattar faktiskt inte vad han snackar om... vadå "outa". Har jag missat att berätta nåt på bloggen, det känns ärligt talat som jag berättat precis allt här! :)

Man ffååååååååååååår vara anonym oxå! :)

Just ja.... en sak till!!!

ERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!

SKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNA!!!

IIIIIIIDDOOOOOOOOOOOOOOL!!


Nån som missade mitt budskap nu? Näää tror inte de va.... ;)

PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Ja, kusin vitamin Tony.. får vi höra sanningen nu om hur jobbig Nina är på hemmaplan :)).



KRAM

2009-12-11 @ 11:23:21
URL: http://ulrica.org
Postat av: Nyfiken i en strut!

vad är framgångsfaktorerna i ert lyckade förhållande?



2009-12-11 @ 15:21:15
Postat av: Nina

Åh vad roligt att vi fått in några frågor.... fyll GÄRNA på. Ni får absolut vara anonyma om det känns pinigt att fråga!!! :)

2009-12-11 @ 18:34:56
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej, jag har massa fragor,kul!



Hur mycket klagar Nina over sin alder och din? hehe



hur mycket gnaller hon over saker?



tycker du att hon ar ytlig?



Tycker du att hon har for mycket att gora hela tiden?



Ar hon svartsjuk? Har ni nagonsin gral om du har typ tittat pa nagon annan tjej?



Blir hon flortig nar hon dricker, eller ar hon en tjej som ar kompis med andra killar utan attraktion?



Litar du pa att Nina skulle gora en fin tatuering pa tex en van till er?



Har ni lika kul tillsammans som det ser ut pa bloggen? fester, konserter och idrott?



Gillar dina vanner Nina ? Gillar du hennes?



Tanker du pa att inte utesluta de storre barnen medvetet sedan den lilla kom, eller ar din roll inte "pappig"?



Ar du snall? Ar du valdsam?



Var star du politiskt?



Forlanger din bebis din manlighet darfor han ar pojke?



Vill du ha fler barn men Nina vagrar?



Vad tycker du om bloggen?



Ar Nina en person som hela tiden maste gora saker?



Tycker du att er familjs "BloggVi" ar sminkat jamfort med "riktiga livet"?



shit jag skulle kunna fraga pa 100 fragor till, ar sa fascinerad och nyfiken av andras liv och tankar och beteenden. Lovade en utebliven kommentarbombning i somras, sa ni far igen nu!



tack for en san mysig blogg, som ett glossigt magasin!



Kram fran mia ! (som staller fragor som kunnat passa mitt liv ocksa kanske lite) eller eh? jag ar singel, lat och gar aldrig pa fest anymore haha



2009-12-11 @ 22:41:57
URL: http://www.planetthanet.wordpress.com
Postat av: Nina

MIA!!! TACK... fan vad kul med så många frågor... det ska bli VÄLDIGT intressant att se vad husbandet svarar imorgon! :) :)

2009-12-11 @ 23:10:22
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmmMM jag kommer kolla! ni ar som ett kandispar i mitt huvud for att ni ar sa aktiva och sociala. xxx

2009-12-12 @ 00:04:48
Postat av: Anonym

Hur firar Ni julen?

Vilka jobb har ni?

Fler barn?

Vilka stora planer har ni för 2010?

Är Nina flygrädd?

2009-12-12 @ 01:29:08
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback