Bröllopet

Vi var ju på det där bröllopet  i lördags. Jag kände mig ju så ful och hemsk innan! När det nästan känns som man vill stanna hemma.... Men jag fixade till mig, slängde på mig klänningen från dopet och så stressade vi iväg. 

Jag tog min klänning som jag hade på mig på Milobebis dop!



Josefina var hon som gifte sig, det är dock inte killen på bilden hon gifte sig med, det är en kompis till oss. Det som är såååååå trist är att jag inte fick med mig min mobil. Min mobil är nämligen min kamera oxå. Jätte jättetrist verkligen. Husbandet hade med sig sin telefon och tog lite bilder med den.... han har dock sladden till datan på jobbet så dom bilderna ser jag väl om 3 år.

Det var väldigt vackert. Dom hade sitt bröllop utomhus och vädergudarna hade verkligen förstått att de skulle vara snälla för solen gassade hela ceremonin igenom. Därefter blev det mat, underhållning och slutligen karaoke. Jag sjööööng som en tokdåre. Det blev lite Billie Jean, det blev lite PINK med Just like a pill och såklart min I LOVE ROCK `N ROLL som jag körde på min möhippa! Jooodddååååsåattteeeeeeee.... det är sånt där man klurar dagen efter på om det verkligen var nödvändigt och stå där och vråla?! :) Det är ju väldigt nödvändigt när man står där..... men dan efter känns allt lite sådär OOOKEEEEJJJ!

Jag återkommer om jag lyckas få nå bilder, dom var väldigt vackra ska jag säga.... nu måste jag börja baka!

Kommentarer
Postat av: Lillis

Ha ha, ja det där fenomenet känner man ju igen ;-) var jag VERKLIGEN tvungen att göra det där...... eller???? Fast jag är säker på att du gjorde festen lite roligare för de som var där :-)) Nästa gång står man där igen, och dagen efter samma sak... Man lär sig aldrig, hi hi

Kram/ Lillis

2009-08-17 @ 17:00:12
URL: http://lillan73.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Toksnygg pudding som vanligt!:-)



Hrm, ja det där me karaoke känner man ju igen sig i...samma visa varje gång. Men visst är det rooooligt! Det är ju egentligen huvudsaken!



Ser fram emot mer bilder, om du lyckas få tag på dom.

Puss o Kram

2009-08-17 @ 17:32:06
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Josse/Danne

Håller med ovanstående!:)

Vi älskar tavlorna Nina! Tack så mycket! Kram D&J

2009-08-19 @ 19:43:10
Postat av: Josse/Danne

Håller med ovanstående!:)

Vi älskar tavlorna Nina! Tack så mycket! Kram D&J

2009-08-19 @ 19:45:17
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback