KRIS-FRIPPA!!!



Ja visst, jag tog fram saxen i morse och klippte mig en lugg! En kris-frippa kallar jag den. En sån.... "En-gång-hörde-jag-att-jag-såg-ung-ut-i-lugg-så då-kör-vi-stenhårt-på-det-fr o m-NU" frippa! Jag är ju typ psykfall när det gäller det här med att klippa lugg. Ena sekunden är jag tvärnöjd, den andra skulle jag kunna skjuta mig själv för att jag klippt en jävla lugg!!

Men idag dåra, dagen till ära rök den igen. Det var ju inte så längesen jag klippte lugg men då var det en sån där lång sne sak. Den här är rakt av.... Sen har jag satt upp håret i en liten tofs för att känna mig lite yngre ändå. Så plötsligt nudå så har jag hamnat på typ 23 strecket istället för 37 års strecket! Eller? Well...man kan ju alltid försöka!

Det är så mycket annat skit som avslöjar mig ändå så en lugg och en tofs tar inte BORT 10 år bara sådär. Men.... lalallalaallaaa..."om jag hade pengar"...tralalalllalallaaaaaaaaaaaaaaaa...... Då kan jag tala om för er att jag skulle nog inte spotta i glaset för lite retusch här och lite retusch där. Kanske inte retuscha så man fan inte kan röra ansiktet men nån liten grej skulle jag LÄTT fixa till! Typ lite lite plutmun.... och min bekymmersrynka och kanske vågorna i pannan! SEN NÄR JAG GÅTT NER ALLA KILON SÅ KOMMER JAG VARA IN MAJOR NEED OF A BOOOBJOB!! Dom här fläskpattarna kommer väl ligga som små platta plattfiskar slickade på magen när 15 kilo är av. KUL!!! KUL JUL säger jag bara.... då får man akta så man inte bitchslappar sig själv när man är ute o joggar. O då snackar jag inte i ansiktet..... dom är såkert så långa då så dom når ärslet!! SNARK!

Man kanske skulle starta en insamling *funderar*........

(OBS: Tack för alla underbara GRATTIS! Ni är såååå goa.... o Kippen.... välkommen med din första kommentar!!!)

Kommentarer
Postat av: pezze

åhh.. fyller du år idag!!! :D

då får jag vara lite sen i starten o säga:

grattis på födelsedagen o skit i vikten o njut av all godsaker på ditt födelsedagen o ta nya tag imorrn!!! ;P

hipp hipp hurraaa!!!

Postat av: jama

Grattis på födelsedagen.

Fasen va snygg du är i lugg. Du ser faktiskt yngre ut ;-)



Känner igen det där med att man skulle vilja "botoxa" sig lite...har tänkt på det en hel del numera då min bekymmersrynka gör sig så JÄVLA påmind på somrarna för då blir det ett vitt streck där!! Så jävla fult - stör mig som fan på det.



Ha en underbar födelsedag!

Hälsar "jama".

2009-08-18 @ 16:20:15
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Mallan

Grattis på födelsdagen!



Detta kanske är nåt ;)



http://myfreeimplants.com/

2009-08-18 @ 20:32:44
Postat av: fanny

Va kanon fint med lugg! =) Skulle oxå önska jag va så vågad. =)

2009-08-19 @ 05:43:16
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: Nina

Pezze: TACK snälla du!!! :)



Jama: Ja, den jäkeln vill ju gärna vara lite blekare än resten... o då syns den ju inte alls! :/ Hoppas jag ser lite yngre ut nu....



Mallan: Hahaha... en tävling där man kan vinna ett boobjob! TJOHOPP!!! :)



Fanny: TACK, det e bara o klippa tjejen! Vet du, det går fort när den växer ut!

2009-08-19 @ 07:53:18
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback