GUBBAR = BROMSKLOSSAR

Hur kommer det sig att det kallas för att köra som en kärring?  Ja, det är ju ett uttryck många använder sig utav har jag hört, jag är inte guds bästa barn jag heller och har oxå använt mig av det uttrycket ett otal gånger. Men är det verkligen BARA kärringar som inte kan köra bil? SVAR: NEJ! Jag har nog sett att värst av dom alla är dessa gubbjävlar, dessa tjuriga jävla gubbjävlar som är så inihelvetes jävla bittra på livet så kan de inte på annat sätt visa sin bitterhet så gör dom det i trafiken.

Ni vet ju hur jag eldar igång mig själv när det kommer till trafiken och till dessa jävla stoppklossar som gör så att trafiken inte flyter på som den ska! Nu menar inte jag att alla som håller hastighetsbegränsningarna är stoppklossar utan dessa JÄVLA IDIOTER som sitter och kör  te x 35 när det är 50 på en väg! Dessutom bromsar man och saktar in när det ska till att svängas så jäklar i min lilla låda det känns som jag ska gå ur min bil och knuffa fram gubbfan framför! 

På riktigt så blir jag så förbannad av den här sortens körning så jag tror det ligger topp 3 på min "BLI FÖRBANNAD" barometer! VAD EXAKT är det som gör att man kör 35 på en 50 väg? Är det för att man är så osäker så man tror att allt ska gå totalt åt helvete, man kör över nån, kör in i ett träd, inte ser ordentligt eller rent av missar vägen om man toppar bilen ända till 50? Jag börjar tro att detta är något man gör på FLIT! Eller är det så att man tänker att  "på min tid när man vevade igång sin bil så gick inte bilarna fortare än 35"!

VAD VAD VAD, VARFÖR VARFÖR VARFÖR????


Kommentarer
Postat av: Alexandra

"känns som jag ska gå ur min bil och knuffa fram gubbfan framför!"

Haha, fan va rolig du är!

Låter precis som hämtat ur en bilresa med min J framför ratten, han blir liksom du helt skogstokig på väglusar och som du säger så är det faktiskt inte bara kärringar som har en kloss under gasen!



Kör försiktigt!;-)



2009-08-06 @ 11:07:05
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback