Dessa är nog de som ser piggast ut

6619aa0a476d39ae29e2be0119324e9e.png

Dessa är nog de som ser piggast ut på mig idag. Mina orangefärgade tår. Jag har vart magsjuk som helvetet igår kväll och inatt. Nu har jag "bara" febern kvar. Vi ska ju åka imorn:-( Mamma har försett mig med immodium,magmedicin...Klart du ska åka säger hon och ordinerar mig alla tabletter jag ska äta. Dom här krokiga,långa tårna ni ser på bild får jag skylla min pappa för. Det är han jag ärvt dom av... Hans tå bredvid stortån är hela 10 cm lång,jag har mätt den själv:-)


Kommentarer
Postat av: syster

hahahahahahahahaha!!!! har du verkligen mätt pappas tå? hahahahahaha! och den är 10 cm lång????? my gosh!

2009-08-08 @ 14:13:52
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback