Vem blir vinnaren??



Tack för tyck och tänk angående brillorna!! Det var rätt blandat måste jag säga och ingen utav glasögonen vann väl direkt. Jag tror att jag har beslutat mig för glasögonpar 2. Dom gör sig inte riktigt på bilden men dom är faktiskt riktigt coola. Jag känner att 1:an känns så lika mina gamla röda glasögon så det tror jag blir trist ganska så fort. 3:an brillorna känns lite väl trendiga, risken är väl att jag bara ser ut som en jättenörd med dom på! :)

Så nr: 2 blev det.

Nu ska jag sätta igång och skriva små lappar med alla namn på de som skrivit in sig i min tävling. Just nu är det 110 namn, PUST! :) Men URKUL att så många ville vara med på tävlingen, dessutom är det fortfarande drygt 1 timme kvar på tävlingen.

Lycka till ALLA som varit med. Jag återkommer med VINNAREN efter kl. 08.00!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback