Förebild på vårt förråd!

Godmorgon alla fina såhär mitt i påsk!Hoppas ni ätit och druckit gott och fått njuta av vädret.....

Igår röjde vi ur vårt förråd på junk! Samlade en hel kärra som ska kastas idag, vi ska göra om vårt förråd till ett litet rum till Milobebisen. Vi har ett rum till honom redan men eftersom mellanbror Elliot inte vill flytta upp till sitt gamla rum (som jag dessutom gjort om till ett syrum)  så känner vi att istället för att ha ett rum som står o samlar skrot kan vi väl inreda det istället!! Så nu surfar jag runt o letar lite idéer.....

En förebild!

Lägg märke till den gröna fina dörren.... :)


Javisst, här har vi lite att bita i minsann! Finns lite grejer kvar men hälften ska till Loppis och den stora byrån ska målas vit. PROJEKT PROJEKT PROJEKT.... men är det inte så till våren??? Då jäklar drar man igång så det bara dånar om det..

Nej, nu måste jag nog börja förbereda mig för min dagliga promenad. Har ätit lite lite lite godis så nu jäklar ska det promeneras av direkt! :)

Mys vidare ni, det ska jag göra.....

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Å va kul och göra iordning helt från grunden, inreda är ju så jäkla kul. Bland det bästa jag vet!

Säker på att ni får till det alldeles kanon:-)

2009-04-11 @ 10:16:03
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Pezze

:) skoj att han får en skön sovrum!!

men barundrar en sak:

var ligger detta förrådeti ert hus???..

det får mig o tänka på en avlägsen förråd i ngn källare!! :S

det stämmer ju inte, men får en sån bild i huvudet.. NADA skoj alltså..!! :S

men rummet ser bra ut iallafall...

e nyfiken över vilket smak ni kommer o inreda i hans framtida rum!! :D

Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback