ROBINSON 2009

FAN vad jag gillar program som tänder mig. Då menar jag tänder mig att reagera på något sätt, t ex att bli förbannad!




Jag har precis kollat reprisen av Robinson, det är ett program som tänder mig jättemycket. Jag går igång på alla 16. Alla dessa pakter och skitsnack gör att jag skulle kunna hoppa in i TV:n o fläta till den där jävla Chistan som rullar på R:en, rakt på käften utan o ens blinka. Jag blir så irriterad på honom! Men det är ju just sånt här som gör att man blir kittlad att fortsätta titta.

Stackars finn-Jarmo då, jag sympatiserar säkert med honom för att han är finne. Men i alla fall, han är ensam och pakt-Christian som liksom hugger på honom ständigt.

Men idag, då fick jag garva mitt MOHAHAHAHAHAHAAAAA garv när finn Jarmo hade en liten statyett som gjorde honom immun vid utröstningen. Jag var så FETNÖJD här, och en i grabbpakten fick lämna Robinson. Sen fick konstiga Billing oxå åka hem...nån mer än jag som reagerade på att han kissade typ längst i universum? Inte långt utan lång tid, MY GOD. Snacka om partyblåsa!

Hmm, har inte riktigt bestämt mig för vem jag vill ska vinna?

Har du?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Haha, ja han kissade ju aslänge!! Jag reagerade flera gånger under den "akten"!

Har inte heller nån favorit... men blir spännande nu när de slagits samman!

2009-04-26 @ 21:37:08
Postat av: Fru P

Ha ha, jag tycker på pricken som du! Blir helt upprörd o i lördags mådde jag som en sessa när Jarmo fick "ge igen" lite.



Äldsta är också med o kollar. Vi kallar Christian för "köttbullen" och när Äldsta hörde att han inte kan säga "R" så sa hon:



- Va?? Han kan inte säga "R" och är vuxen!! Och han mobbar ju Jarmo!



Tyst ett tag.



- Vilken tönt, mamma!



Såååå underbart. That's my girl.

2009-04-26 @ 22:04:08
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Fru P

Förövrigt så hade jag hoppats på Billing men när han nu är ute så tror jag att jag håller på antingen Erik, Angela eller Nina. Angela e ascool. Så jag säger Angela om jag måste välja en.

2009-04-26 @ 22:05:33
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Caroline

Håller på Jarmo!

2009-04-26 @ 22:35:13
Postat av: Pezze

hahah,, ja jag såg det,, tänkte först på vad fan han sysslade med.. men så aha, kissade han...

så får det plats så mkt urin i hans blåsa.. jösses..

han måste knipit igen sketalänge innan han gav upp o kissade raktu ut i buren.. hihihi...

men håller med dig om Christian.. gillar INTE honom alls!! :(

Postat av: Nina

Känner att jag är väldans överens med er alla!



Jag gillar oxå tjejerna och tror att jag kanske vill att någon av dom vinner.



FruP: Skönt att lilltjejen oxå fattar läget i ROBINSON! :)

2009-04-27 @ 08:18:39
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback