Intervju med "husbandet"



Eftersom Milobebis vaknar kl 05.00 nu på morgnarna. (Å nej, det har inte vänt, han strular fortfarande på nätterna, dock inte lika illa som förr, alltid nåt!!! :() Så intervjuade jag husbandet i morse.

Vad heter du? Tony Kristian Hermansen

Gammal?: 28 år

Hur tyckte du det var när jag var gravid?: Jättejobbigt för att du mådde så pissigt hela tiden.

Hur var det att bli pappa?: Det absolut bästa som hänt mig!

Vad tyckte du om förlossningen?: Jättejobbig, tog så lång tid och gjorde så fruktansvärt ont på dig.

Hur är det att vara lådsaspappa?: Jättekul och en utmaning.

Vad tycker du om min blogg?: Den är kul!

Du läser den alltså?: Ja, flera gånger per dag. Ett bra sätt o läsa om vad ni gör på dagarna och ett bra sätt att läsa av dig.

Kan du utläsa mitt humör alltså?: Ja, inga problem alls.

Läser du kommentarerna?: Ja

Vem skriver roligast kommentarer tycker du?: Vet inte.

MÄH, vilket jäkla tråkigt svar, hitta på nån då?: Vilka är det nu som brukar skriva?

Pangis, Pendlis, Garbo, Malla, Nenne, Cian, Mallis är väl dom som skriver allra oftast: Malla. Mallaont i huvudetbralla, hahahaha!

Blir du sur om jag skriver att du vart muppig?:  JA

Ska jag sluta med det?: Nej, det är ju en blogg, den ska inte begränsas.

Kan du nämna mig med 3 ord?: Snygg stark envis.

Den absolt sämsta sidan jag har?: Att när du blir arg så blir du så in i helvetes arg!

Den gulligaste sidan hos mig: När du väl vill är du helt underbar. (Tolkningsfråga ?)

Är det bra att jag skriver mina önskningar på bloggen?: (kuggfråga) Bra o veta i kristider, blir du tjurig så vet jag vad jag kan köpa. Du får jättegärna börja önska billigt. (så nu känner jag att jag kanske ska vara tjurig oftare!)

Är det nåt du skulle vilja att jag skrev mer om: Jag vill se längre inlägg.

Ja men ämne?: Skriv mer om sånt som gör dig förbannad. Det e kul.

Läser du fler bloggar?: Nej jag hinner inte, jag har fullt upp med din.

Vad tycker du vi ska göra på semestern? Inte tänkt så långt, eeeh... high chaparral för ungarnas skull och vilken strand som helst för vår skull.

Inga större planer alltså?: Nej vi ska ju försöka ta oss till Thailand i februari. Det räcker o fladdra runt med Milobebisen i sverige. Sen ska vi ju på Madonna i augusti.

Ska det bli kul fast du är så hårdrock? Ska bli skitklul men säg fan inget till nån. :)

Vad tror du jag gillar bäst med dig?: Att jag e så bra på att pilla på dina fötter.

Fast det är ju så mycket mer jag älskar hos dig: Som vad?

Men herregud, haha. Tror du jag är gift med dig bara för att du är bra på o pilla på fötter?: Nej, hahaha.

Okej, här kommer det. För att du läser mig bättre o bättre för varje dag som går, för att du älskar mig fast jag kan vara så jobbig med mitt humör ibland, för att du är en helt underbar pappa! Finns massor med mer....

Här går jag iväg och gör välling till Milobebis. Då har husbandet skrivit själv i blocket. Och då står det såhär:

Att jag lägger filt på dig när du fryser i soffan på kvällen.

Att jag köper cola light och fixar bort bubblorna när du är bakis.

Att jag letar upp just "det" linnet/byxorna/tröjan som du bestämt dig för att ha på dig 5 minuter innan vi ska bort (medan du lockar håret).


Ja, så kan det vara att intervjua sin man. Man lär sig alltid nåt nytt! :)


Kommentarer
Postat av: Husbandet

Nu har jag läst.. !! :) .

2009-04-23 @ 08:11:48
Postat av: Nina

Men shit, snabbast i stan! :)

2009-04-23 @ 08:12:48
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: HUsbandet ( again)

Blogga om det du ska göra kl 11:20 idag och vad du tycker om det ! :) Det kan bli långt och intressant.

2009-04-23 @ 08:13:00
Postat av: HUsbandet ( once more )

i´m watching you !! ( visst ser det ut som man lutar sig framåt och visar pruttkrysset när man gör dom här tecknen :) ) ( + )

2009-04-23 @ 08:15:06
Postat av: Nina

Ska skriva om det sen,,,, jag har ont i magen!! :(

2009-04-23 @ 08:24:50
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Pangis

Vet du vad.. Jag tror bestämt att du gjort ett riktigt kap med den mannen! Och vice versa förståss



Kram till er båda fina!

2009-04-23 @ 19:53:41
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Agnieszka

Hihi vilka söta svar!

kramar

2009-04-23 @ 20:53:50
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback