Söndag med stort S



Vi började med en promenad till stan höll på o blåsa över till blåkulla.. MY GOD vad det blåste. Det blev ett utav favvofiken med en SYNDIG nachotallrik. Hur mycket GI är det undrar jag?? :) SKITAGOD var den i alla fall..... Husbandet trivdes i en utav fåtöljerna vi skulle kunna tänka oss.

Sen blev det ett spontanbesök till IKEA. Jag ska sätta igång och göra tavlor på allvar nu. SÅ nu har jag några såna här paket som väntar på att bli färdiga. PUST!!

Nej, nu börjar Milobebis ledsna ur på sitt babygym, husbandet är o spelar slutspel i innebandy i korpen. Tänk att det finns slutspel där oxå... :)

Aja, det blev en vanlig söndag med andra ord!

Återkommer med det goda receptet från igår lite senare, fick en förfrågan om det.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Vart finns dendär natchotallriken att äta? Såg ju sååå smarrig ut :-) /Sanna

2009-04-19 @ 17:26:49
Postat av: Nina

Wickman´s har stans godaste nachotallrik!!!! :)

2009-04-19 @ 17:28:53
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: pangis

Ingen fara att synda om man inte gör det ofta.. Det får fart på förbränningen!

2009-04-20 @ 08:57:27
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback