KISSOLYCKAN



Nej, vet ni, det är helt sant. Det har inte hänt en olycka med kisseriet, jo kanske när han miniminibebis. Men nu, även fast han legat naken långa stunder så har de inte kommit nåt kiss. Jag trodde ju nästan att Milobebisen hade en liten spärr, att han inte KUNDE kissa när han inte hade blöja. Men så var det ju givetvis INTE. Självklart är han precis som alla andra bebisar o kissar hejvilt när han får chansen.  

Så idag hände det i vår soffa. En rejäl kiss blev det oxå, så nu har jag legat ralkång i soffan och skurat med lite ajax. Jag tror faktiskt att jag sitter mitt i fläcken just nu eftersom det börjar kännas lite fuktigt i rumpan. :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback