BRAKSKITEN I HISSEN!!!

KOLLA DESSA GODINGAR!!



Och hur coooooola är inte dessa på en skala från 1-100??? Milos Lacoste..... passar perfekt, kanske liiiite stora men gud vad söt han är i dom här!!!

Hmmm..... tisdag kväll och jag som hade sett fram emot DHW (desperate housewifes)...men näää...då äre nå jäkla skithockey istället. SNARK!!! Man får kolla nästa vecka då det är dubbelavsnitt, slurp!

Här sitter jag i soffan, jag har Elliot här bredvid mig...Milo sover, husbandet är o spelar innebandy och Thedde är på disco. YES, det är påsklovsdiscooooooo.... Elliot är GRÖN av avund. Han vill oxå gå på disco, jag har fått trösta honom med att han alldeles snart oxå går i sexan o får gå...men hur mycket tröst är det när man går i fyran liksom??!! Morsan måste va knäpp....

Thedde skulle se ut som en fjooortis sa han. Men....han hade glömt mina röda solbriller hos sin pappa så då fick vi hämta dom först. Han får låna dom.... han hade dom på stan idag när vi gick omkring. Han kände sig cool, det såg jag på honom. Jag kommer ihåg hur häftigt det var när man kände sig cool. Varför känner man sig så sällan cool när man blir äldre??

När Thedde sedan hade vart hos pappa o hämtat sina brillor så hoppade han in i bilen.

"Mamma, jag tänkte när jag åkte hissen ner att..... undra om jag ska lägga av en brakskit?" utbrister han.

"Okej" säger jag.

"Så gjorde jag det... tror du inte att det var en som skulle in i hissen efter mig, hahahahahaha" garvar han högt.

"Hahahaha" garvar jag oxå eftersom detta är vår torra humor! "Var det en ung tjej?" frågar jag.

"Nej, hon var lastgammal o står nog där nu o snusar på min brakskit, hahaha" fortsätter Thedde.

Tur han släppte den innan han skulle vidare på discot.....

PUSS på er o ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Fru P

Iiiiii - Fru P humor!!!



Gud va roligt det måste vara med att ha så stora barn ändå?! För man minns ju faktiskt hur det var.



Ja visst minns man hur skönt det var att känna sig cool men jag måste nog erkänna att jag gör det ibland även i vuxen ålder :-)



Det är faaaaan så coolt att ha tre ungar! Det är faaaaan så coolt att man törs vara sig själv o stå för det (det kunde man inte som liten på samma sätt).



Rent utseendemässigt då ra så kanske det inte haglar tätt mellan känna-sig-cool-känslan men den poppar upp ibland då o då ändå...



DU OM NÅGON borde känna dig cool. Jämt.



2009-04-07 @ 21:52:05
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Nina

FruP: LOVE YOU FRU P!! Jo, visst finns det gånger då man känner sig lite cool, eller hur ska jag säga... man är nöjd med sig själv en kort stund. O när du säger det sådär med tre ungar o sånt.... ja då är jag oxå fasen riktigt coool ju!!! Haha...

2009-04-07 @ 22:04:03
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hahaha! Thedde, sååå underbart härlig unge!

2009-04-08 @ 00:13:08
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback