Utmaning....

Vad roligt..... jag fick en utmaning av en tjej som jag inte ens visste läste min blogg! VÄLKOMMEN WOJTAN! Hon utmanade mig......

JAG SKA:
  • Svara på alla frågor
  • Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
  • Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Vilken mat äter du ofta?
Just nu under graviditet är det inte så blandad kost....mycket pasta och pastasåser, tacos ibland, kyckling.

När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Jag är nog den som oftast hjälper till.... typ alltid... men nu när jag är gravid så brukar jag slippa efter påtryckningar från andra.

Var sitter du helst när du bloggar?
Hemma vid min lap-top!

Köper du ofta Triss?
Nu är det såhär att jag är den sämsta jäveln på o skrapa triss, så fort jag tagit i triss lotten så är det INGEN vinst på den. ALLVARLIGT alltså....jag måste bära på nån vinner aldrig förbannelse!

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Eftersom jag är flygrädd som tusan så har vi ju inte kommit så långt i världen (det kommer)..... men jag har otroligt fina minnen från vår bröllopsresa till Alcudia.

Vilken TV-kanal tittar du på mest?
Är det IDOL dax så är det helt klart 4:n, annars tror jag de e 5:an.... får husbandet bestämma så är det nog det där jävla Discovery, även fast jag kan digga programmen där oxå... :)

Jag utmanar de killar som brukar läsa min blogg:

http://clogg.se/
http://jack71.blogg.se/index.html
husbandet
http://blog.punkmumrik.net/


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback