Magbild med snickarbälte på....

Ooops... haft mycket o stå i minst sagt så det har inte blivit så mycket bloggande hörni....

Rummen e flyttade men inte helt klara, har ju kommit en hel del i vägen i form av fikadejter, kräftskivor m.m.

Idag har jag en slappardag..... Elliot är här eftersom pappsen hans är med Thedde o lirar fotboll i Bro, fetbortamatch..... Elliot är lite seg så han får bli omhändertagen av mamma idag :-)

BLEV INGEN BLOGGDEJT  för mig IDAG!! :( Jag som haft lite av en abstinens som jag inte riktigt kan förklara, tror bara att det beror på att man verkligen gillar människorna som man vill träffa, och att dessa tjejer ger mig en massa som jag mår så bra av. O nu idag så kan jag inte få i mig av det här....då blir man liksom lite ledsen eller hur jag ska förklara..... hoppas vi alldeles snart kan ses i alla fall???

Så.... nu har jag skickat gubben till ICA o handla tacos.....vi åt det igår kväll o det var så överdrivet gott så det kn...a i mun som jag brukar säga om nåt som VERKLIGEN ÄR JÄTTEGOTT!!! T.o.m. så jag glömt av mig o sagt det när barnen råka höra.... hmmm, jag fick en del att förklara och försöka lirka mig ur. DUMMA TRUT SOM PRATAR FÖRST O TÄNKER SEN!!
I alla fall så ska jag äta det till reprisen av IDOL....

Husbandet håller på o spelar in skiva igen..... jag vet inte om jag berättat att de lagt ner sitt band. Det har dom.... en utav gitarrkillarna kände att han ville gå vidare med ett annat band o husbandet kände att han hade lite annat på sin prioriteringslista.... som den här lilla stjärnan i min mage. Så de valde att lägga bandet på is....

Dock så fick han förfrågan av ett band från Tyskland.... om att lägga sång på en utav deras skivor de ska släppa i Tyskland. Sagt o gjort, nu spelar han in .... han var minst sagt hes efter studion igår, jag fattar fan inte hur man kan sjunga flera timmar, oavbrutet..... Jag kan fasen inte ens ta en fylla utan o bli helt hes!!

Just ja... hade ju en del roliga bilder.



Mage med snickarbälte på......


Mage utan snickarbälte......lite randig här o där, men som jag brukar säga
"Ränderna går aldrig ur en smäcker tiger....."

Kommentarer
Postat av: Malla

Åhhh... Vilken fin Miomage du har.. Helt underbar! Skulle gärna klappa/känna på den!



Pok



Mallasedärheldagmedrepriservadvardetjagsabralla

2008-09-07 @ 10:49:21
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Garbo

Ååå så fin mage med både bälte på o utan ;)

/PÖSS!

2008-09-07 @ 11:10:43
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Nina

Malla: Just det... jag gick upp tidigt i morse o kollade tv-tablån!! :) KRAM o du skulle såå gärna få känna o klapppa på maggen om vi sågs! Puss



Garbo: Hihi... tack, puss

2008-09-07 @ 12:17:30
URL: http://niiinis.blogspot.com
Postat av: sara

vilken vecka är du i??

2008-09-07 @ 13:51:25
URL: http://sthlmfilur.webblogg.se/
Postat av: Fru P

Vackert!!!



Önskar jag kunde ha fått klappa på den idag men men...



P o K

2008-09-07 @ 15:25:56
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Nina

Sara: Jag är i v. 30.... det går sakta men säkert framåt! :)



FruP: Mmm.. hjärtat, det får bli en annan dag... men snaaaaart va???



KRAMAR

2008-09-07 @ 17:54:41
URL: http://niiinis.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback