ÄNTLIGEN SÅ HAR JAG FÅTT TAG PÅ MITT HÖRNBADKAR!!

JIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...... nu blev jag så glllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!!

Jag har ju haft badabstinens nu i ganska precis 1 år. Inte bada i plurret så i sjön.... utan i ett badkar. Bland det mest avkopplande som finns måste ju vara att ta ett bad..... släcka ner, tända ljus, ha på lite skön musik och bara ligga o dåsa. Jag o husbandet badade MYCKET i början när vi träffades..... typ jämt, o alltid i timtal så man fick fylla på varmvatten i flera omgångar för att hålla värmen.

Nu är vi lite olika kroppsligt, jag ÄLSKAR kokhett och han ÄLSKAR lagom (jag tycker det är med svalt!) :( Det blir lite svårt då...men efter att jag skållat honom några gånger så vande han sig vid att gå omkring med illröd rumpa!

När vi flyttade till vårt hus så renoverade vi ett utav badrummen, den renoveringen tog lite tid dåra.... o sen har det tagit tid att hitta badkar oxå..... eftersom bebis är på väg så är det inget man har lust o slänga flera tusen spänn på när det finns andra hål o stoppa det i. Vi har slagit ut en vägg till en typ kattvind, o där har vi så fint gjort plats för ett hörnbadkar.....ett rymligt så vi får plats ordentligt. Snetak med spottar ovanför så det blir ordentlig mysfaktor..... Sen kan jag känna att det är lite början av -90 tal med hörnbadkar, men jag skiter i det eftersom jag vill ha ett rymligt plus att inget annat passar på det utrymmet.

Jag har LETAT O LETAT efter ett hörnbadkar UTAN bubblor! Har hittat på BAUHAUS o det kostade 6000 spänn, men va?? För ett badkar utan bubblor....näääeh tänkte vi o sket i o köpa det!
Idag gick jag ut på blocket och kikade, har kollat där lite då o då i typ 2 månader nu.....vad fick jag se, jo  ETT BADKAR SOM BARA SKREEK...jag vill flytta hem till eeeeer! VI ringde o köpte det direkt..... 750 spänn med blandare, front o allt,  jo jag tackar ja! Äntligen ska jag få känna mig viktlös i ett badkar...vila o låta min onda kropp slappna av i det.

Det här är det:



Nu ska jag göra det riktigt mysigt i vårt badrum...... så mysigt det bara går..... skulle vilja ha ett sånt här stuk typ:



...men det blir nog lite svårt......:)

Kommentarer
Postat av: pangis

Perfekt.. visst kandu göra mysigt ändå.. massa ljus och en skön badkudde.. jag älskar också att bada kokhett! Varpå jag och KP aldrig har badat ihop för då skulle han dö av värmeslag;-)

2008-09-02 @ 17:54:43
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fru P

Kära nån vilket fint badkar! Har nog aldrig sett ett hörnbadkar utan bubbel. Gillar inte heller bubbel. Eller jo, att bada i, men skulle inte vilja ha ett hemma. Ser inte snyggt ut plus att man aldrig skulle utnyttja det. Tror jag.



Tack söta du för att du finns där.



Hoppas vi ses snart.

2008-09-02 @ 21:31:36
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Garbo

Ååå där skulle jag vilja sjunka ner...

2008-09-03 @ 09:07:03
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Cia

Åhhh vi letar också efter ett sånt där..



Vilding säjer varje dag att vi måste köpa badkar..

Vi tog ju bort det gamla avlånga då han fick för sej att han skulle dyka hela tiden..Han har mognat lite nu (hoppas jag) och även jag saknar att sjunka ner i ett skålhett bad med skum!

2008-09-03 @ 09:39:39
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Mattias

Vi ska precis göra om vårt ena badrum och tjejen är ju badnymfoman så vi lär hitta nåt mysigt åt henne men tyvärr blir det nog för trångt för oss med hörnbadkar.... Kul att ni hittade ett så kan du och den lille plaska där sen...

2008-09-03 @ 10:17:05
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback